skip to Main Content

+420 511 444 350

Call centrum
Po–Čt: 8:00–18:00
Pá: 8:00–17:00
So: 9:00–17:00
Ne: 15:00–20:00

Kamenná prodejna
Po–Pá: 9:00–16:30
So, Ne: zavřeno

Způsoby platby, zálohy a doplatky

Víme, že když kupujete dovolenou třeba půl roku dopředu (typicky nákup letní dovolené v zimě), je fajn platby rozložit. Proto u nás nemusíte platit celou částku hned. Platba je rozdělena na zálohu a doplatek. K záloze resp. k první platbě je vždy připočítané případné cestovní pojištění. Rozložení platby se liší podle typu zájezdu a doby od vytvoření rezervace do odjezdu (pokud je odjezd dříve než 30 dní od vytvoření rezervace, zpravidla budete platit celou částku zájezdu).

Prodloužení platnosti benefitů | Nenechte propadnou své benefity, převedeme Vám je na kredit s delší platností

Zálohy a doplatky

Jak bude platba rozděla, určuje typ zájezdu a období, kdy ho rezervujete

Letní dovolená

První záloha do 30 % celkové ceny zájezdu
Doplatek 30 dní před odjezdem

Zimní dovolená

Záloha 2 000 Kč/os. při podpisu cestovní smlouvy
Doplatek nejpozději 14 dnů před zahájením zájezdu

Poznávací zájezdy

Záloha 50 % ceny zájezdu
Doplatek 30 dní před odjezdem

Wellness Slovinsko

Záloha 50 % ceny zájezdu
Doplatek 30 dní před odjezdem

Způsoby platby

Platit můžete kartou online, bezhotovostním převodem nebo v hotovosti na pobočce

Rychlá platba kartou

Při platbě kartou se vyhnete propadnutí splatnosti první platby (platby bankovním příkazem jsou např. přes víkend delší, pak se může stát, že platba nedorazí včas, Váš termín se uvolní k prodeji a může ho koupit někdo jiný.)

Platba bankovním převodem

Při vytvoření rezervace obdržíte platební informace a pokyny k platbě. Tento způsob platby je samozřejmě bezpečný, ale trvá delší dobu (riziko propadnutí rezervace a menších komplikací, pokud platba nepřijde včas)

Československá obchodní banka
Číslo účtu: 242261289/0300

Fio banka
Číslo účtu: 2300741598/2010

Benefitní programy

Využívejte nejrozšířenější benefitní programy u kormidla neomezeně!

Prodloužení platnosti benefitů | Nenechte propadnou své benefity, převedeme Vám je na kredit s delší platností

Sodexo

Akceptujeme platbu programy Sodexo (Flexi Pass, Multi Pass, Bonus Pass, Fokus Pass, Holiday Pass a Dárkový Pass) na rezervace jakékohokoliv zájezdu bez omezení. V případě stornování nebo zrušení zájezdu nelze vzniklý přeplatek hradit penězi (cestovní kancelář vystaví voucher nebo kredit)

Do odvolání přijímáme i papírové poukázky

Benefit Plus

Akceptujeme platbu Benefit Plus na rezervace jakékohokoliv zájezdu bez omezení. V případě stornování nebo zrušení zájezdu nelze vzniklý přeplatek hradit penězi (cestovní kancelář vystaví voucher nebo kredit)

Edenred

Akceptujeme platbu kartou Edenred Card na rezervace jakékohokoliv zájezdu bez omezení. V případě stornování nebo zrušení zájezdu nelze vzniklý přeplatek hradit penězi (cestovní kancelář vystaví voucher nebo kredit)

Do odvolání přijímáme i papírové poukázky (Edenred Compliments, Edenred Multi, Edenred Holiday)

Benefity

Akceptujeme platbu Benefity na rezervace jakékohokoliv zájezdu bez omezení. V případě stornování nebo zrušení zájezdu nelze vzniklý přeplatek hradit penězi (cestovní kancelář vystaví voucher nebo kredit)

FKSP

Využijte Fondu kulturních a sociálních potřeb a nechte si dovolenou uhradit zaměstnavatelem

Příspěvky na dovolenou

Pokud Vám zaměstnavatel přispívá na dovolenou, na přání Vám pro něj vystavíme fakturu. Vytvořte objednávku, jako při běžné rezervaci zájezdu. Až budete mít ID objednávky, vyplňte a odešlete formulář pro FKSP a my Vám pošleme fakturu pro zaměstnavatele. Více

Časté dotazy

Mrkněte na nejčastější dotazy a odpovědi, než budete telefonovat…

Ano. Budeme potřebovat IČO Vašeho zaměstnavatele, jméno firmy, samozřejmě číslo objednávky a částku, kterou budete chtít od zaměstnavatele proplatit. Jednoduše vyplňte formulář a my Vám fakturu vystavíme. Pokračujte zde

  • Výše storno poplatku se stanovuje procentuální sazbou z konečné ceny zájezdu uvedené ve smlouvě o zájezdu podle dnů zbývajících ke konání zájezdu, nejméně však 1 500 Kč/os*. U zájezdu v hodnotě 1 500 Kč/os. a méně není minimální výše storno poplatku stanovena a řídí se pouze procentuální sazbou.
    • 41 a více dnů před zájezdem = 20 % z konečné ceny zájezdu
    • U zájezdu v hodnotě 1 500 Kč/os. a méně je storno poplatek 20 % z konečné ceny zájezdu
    • 40–30 dnů před zájezdem = 30 % z konečné ceny zájezdu
    • 29–20 dnů před zájezdem = 50 % z konečné ceny zájezdu
    • 19–10 dnů před zájezdem = 80 % z konečné ceny zájezdu
    • 9 a méně dnů před zájezdem = 100 % z konečné ceny zájezdu
  • * Výše storno poplatku pro katalog Zima 2020/2021 (rezervace vytvořené do 5. 1. 2021)
    • Storno do 1. 11. 2020 je storno poplatek 1 000 Kč/os. (záloha)
    • Storno od 2. 11. 2020 do 30 dnů před odjezdem je storno poplatek 2 000 Kč/os.
    • 29–20 dnů před odjezdem 50 % z konečné ceny zájezdu
    • 19–10 dnů před odjezdem 80 % z konečné ceny zájezdu9 a méně dnů před odjezdem 100 % z konečné ceny zájezdu
  • * Výše storno poplatku pro katalog Zima 2020/2021 (rezervace vytvořené od 6. 1. 2021)
    • Storno do 14 dnů před odjezdem je storno poplatek 2 000 Kč/os.
    • 13–10 dnů před odjezdem 80 % z konečné ceny zájezdu
    • 9 a méně dnů před odjezdem 100 % z konečné ceny zájezdu

Více o storno poplatcích viz Obchodní podmínky

Ano, akceptujeme platbu Benefit Plus a Benefit (ty s tučňákem)

Jakoukoliv. Platba kafeterií (Benefity, Benefit Plus a Edenred) je neomezená a lze použít i více účtů (např. stravenky od manželky i od manžela)

Máte jiný dotaz?

Napište nám prosím email na [email protected] nebo volejte na tel.: +420 511 444 350