skip to Main Content

+420 511 444 350

Call centrum

Po–Pá: 8:00–17:00
So, Ne: zavřeno

Kamenná prodejna 

Z nařízení vlády je kamenná prodejna pro veřejnost dočasně uzavřena

Kompletní cestovní pojištění

Ve spolupráci s pojišťovnou UNIQA nabízíme výhodné cestovní pojištění včetně pojištění storna zájezdu vhodné pro všechny naše zájezdy

Covid před dovolenou

Pokud budete před odjezdem na dovolenou pozitivní na Covid, můžete stornovat ze zdravotních důvodů a pojišťovna vrátí případné storno poplatky. Více

Covid-19

Covid na dovolené

Pokud v zahraničí onemocníte Covidem, hradí pojišťovna veškeré výlohy včetně návratu klienta do ČR dle pojistné smlouvy standardním způsobem

Covid-19

Karanténa v zahraničí

Pojištění „s pandemií“ kryje náklady na ubytování a cestu zpět do ČR v případě, že se v zahraničí dostane zdravý klient do preventivní karantény

Covid-19

Cestovní pojištění je platné bez ohledu na barvy vládních semaforů a map. Onemocnění Covidem bere pojišťovna UNIQA jako jakékoliv jiné a hradí veškeré léčebné výlohy v zahraničí, karanténní pobyt, repatriaci (cesta zpět do ČR) atd. standardním způsobem. Stejně tak můžete uplatnit pojištění storna zájezdu, pokud Covidem onemocníte před cestou!

Storno zájezdu

Když se nebudete moct zúčastnit zájezdu

až 30 000 Kč/os.

Léčebné výlohy

Když se zraníte, budete potřebovat záchranáře nebo budete zkrátka potřebovat ošetřit

až 6 000 000 Kč

Karanténa

Když se dostanete do preventivní karantény a pobyt se neplánovaně prodlouží

až 20 000 Kč

Úrazové pojištění

Když se vám cokoliv stane a budete nárokovat odškodné např. za trvalé následky

až 450 000 Kč

Škoda třetí osobě

Když někomu dalšímu způsobíte škodu na zdraví nebo majetku

až 3 000 000 Kč

Asistenční služby

Když ztratíte doklady, peníze nebo budete potřebovat třeba právníka

až 120 000 Kč

Asistenční služby „Auto+“

Když budete potřebovat odtah, servis, náhradní ubytování

až 100 000 Kč

Převoz vozidla zpět do ČR

Když budete muset své nepojízdné auto nechat dotáhnout zpět

4 000 km

Aktuální ceník

Pojistné produkty má České kormidlo nasmlouvané na míru s pojišťovnou UNIQA

Pojištění se stornem

48 Kč/os./den

Cena pro klienty Českého kormidla

Storno zájezdu* s plněním do 15 000 Kč/os.
Storno zájezdu při pozitivním testu na Covid
Léčebné výlohy v zahraničí do 5 mil. Kč
Asistenční služby a návrat do České republiky
Léčebné výlohy při onemocnění Covid
Náklady spojené s preventivní karanténou v zahraničí (ubytování a návrat do ČR)

* Pojišťovna hradí storno poplatky v případě, že budete stornovat ze závažných důvodů (Covid-19, jiné zdravotní a další důvody). Více

Pojištění se stornem a pandemií

119 Kč/os./den

Cena pro klienty Českého kormidla

Storno zájezdu* s plněním do 30 000 Kč/os.
Storno zájezdu při pozitivním testu na Covid
Léčebné výlohy v zahraničí do 6 mil. Kč
Asistenční služby a návrat do České republiky
Léčebné výlohy při onemocnění Covid
Náklady spojené s preventivní karanténou v zahraničí (ubytování a návrat do ČR)

* Pojišťovna hradí storno poplatky v případě, že budete stornovat ze závažných důvodů (Covid-19, jiné zdravotní a další důvody). Více

Pojištění se stornem

61 Kč/os./den

Cena pro klienty Českého kormidla

Storno zájezdu* s plněním do 15 000 Kč/os.
Storno zájezdu při pozitivním testu na Covid
Léčebné výlohy v zahraničí do 5 mil. Kč
Asistenční služby a návrat do České republiky
Léčebné výlohy při onemocnění Covid
Náklady spojené s preventivní karanténou v zahraničí (ubytování a návrat do ČR)

* Pojišťovna hradí storno poplatky v případě, že budete stornovat ze závažných důvodů (Covid-19, jiné zdravotní a další důvody). Více

Pojištění se stornem a pandemií

113 Kč/os./den

Cena pro klienty Českého kormidla

Storno zájezdu* s plněním do 15 000 Kč/os.
Storno zájezdu při pozitivním testu na Covid
Léčebné výlohy v zahraničí do 5 mil. Kč
Asistenční služby a návrat do České republiky
Léčebné výlohy při onemocnění Covid
Náklady sojené s preventivní karanténou v zahraničí (ubytování a návrat do ČR)

* Pojišťovna hradí storno poplatky v případě, že budete stornovat ze závažných důvodů (Covid-19, jiné zdravotní a další důvody). Více

Pojištění auta s posádkou do 5 osob

Pokud chcete sjednat toto pojištění, napište to prosím v objednávce do poznámky

1 317 Kč / 11 dní

Cena pro klienty Českého kormidla

Storno zájezdu* s plněním do 50 000 Kč
Storno zájezdu při pozitivním testu na Covid
Léčebné výlohy v zahraničí do 5 mil. Kč/os.
Rozšířené asistenční služby „Auto+“ do 100 000 Kč
Léčebné výlohy při onemocnění Covid
Komplexní řešení při poruše automobilu

* Pojišťovna hradí storno poplatky v případě, že budete stornovat ze zdravotních a dalších důvodů (více)

Pojištění objednejte při rezervaci

Pojištění lze zakoupit nejpozději před poslední splátkou, tedy dokud není zájezd kompletně uhrazený

Online při rezervaci

Až si vyberete termín, navolíte počet osob a vhodíte do košíku, automaticky Vám web k rezervaci nabídne výhodné pojištění. Vyberte si a hotovo! Pojistnou smlouvu a další náležitosti obdržíte mailem.

Telefonicky

Pokud Vám cestovní pojištění nenabídneme, klidně se na něj zeptejte. Při telefonické rezervaci dovolené Vám ho přidáme k objednávce. Pojistnou smlouvu a další náležitosti obdržíte mailem.

Emailem

Pokud potřebujete cokoliv ohledně rezervace a nákupu dovolené, pište na [email protected] a pokud již máte vytvořenou rezervaci, nezapomeňte do emailu uvést její číslo.

Férové cestovní pojištění

Letní a poznávací zájezdy

Pro letní dovolenou nabízíme komplexní cestovní pojištění „turistická cesta“, které platí ve všech státech Evropy, v Egyptě, Izraeli, Maroku, Tunisku a Turecku. Pojistný produkt je dimenzovaný na míru právě pro zájezdy, které prodáváme

Zimní dovolená

Pro zimní dovolenou nabízíme komplexní cestovní pojištění „provozování zimních sportů“, které platí ve všech státech Evropy, v Egyptě, Izraeli, Maroku, Tunisku a Turecku. Pojistný produkt je dimenzovaný na míru právě pro zájezdy, které prodáváme

Pojištění auta s celou posádkou

11denní pojištění pro klienty, kteří jedou na dovolenou vlastní dopravou. V ceně je cestovní pojištění (vč. pojištění storna) všech cestujících v autě (max. 5 osob) a pojištění pro situaci, kdy se auto v zahraničí porouchá

Časté dotazy

Mrkněte na nejčastější dotazy a odpovědi, než budete telefonovat…

Pojišťovna Vám proplatí storno poplatky

Pokud se nebudete moct zúčastnit zájezdu z vážných důvodů viz níže, pojišťovna Vám bez problému proplatí až 80 % ze storno poplatku, který Vám bude stornováním zájezdu naúčtován (storno poplatky jsou vyšší čím blíže je datum storna k začátku zájezdu). Maximálně pojišťovna vrátí 15 000 Kč (v případě letního pojištění s pandemií je to 30 000 Kč) za každou osobu v ubytovací jednotce. Pojištění včetně storna neslouží pro zrušení zájezdu proto, že se klient jen rozhodne, že na zájezd nepojede. Více dle Všeobecných podmínek pojištění. Pojištění storna lze sjednat nejpozději s posledním doplatkem zájezdu. Jakmile bude zájezd kompletně uhrazen, není již možné přidávat pojištění se stornem. Pojištění storna lze uplatnit na celou cestovní smlouvu, resp. ubytovací jednotku, i v případě, že podmínky pro uplatnění pojištění storna zájezdu splní jen jeden cestující (nejčastěji například onemocní dítě a rodinnou dovolenou pak můžete stornovat právě ze zdravotních důvodů)

Příklad: koupíte si zájezd za 10 000 Kč pro jednu osobu. Jedenáct dnů před odjezdem se Vám stane úraz (nebo někomu z cestujících na cestovní smlouvě, resp. v ubytovací jednotce), onemocníte a budete vědět, že nepojedete. Kontaktujte prodejce nebo stornujte zájezd elektronicky zde. Na základě podmínek Vám budou naúčtovány storno poplatky ve výši 80 % ceny zájezdu, tedy 8 000 Kč. Pojišťovna Vám na základě lékařské zprávy vrátí 80 % ze storno poplatku, tedy 6 400 Kč. Výsledkem v takovém případě bude, že stornem zájezdu přijdete „jen“ o 1 600 Kč namísto celých 10 000 Kč, pokud budete mít zájezd zakoupený s pojištěním vč. pojištění storna zájezdu (CK vrátí 2 000 Kč a pojišťovna vrátí 6 400 Kč).

Pojištění storna zájezdu uplatníte v několika případech

Přesné podmínky pojistného plnění při stornování najdete ve Všeobecných podmínkách (část F, článek 2), nicméně nejčastěji se jedná o situace, kdy se některý z cestujících nemůže zájezdu zúčastnit z důvodu

  • zdravotních (nemoc včetně onemocnění Covid-19, úraz)
  • nedobrovolné ztráty zaměstnání
  • úmrtí pojištěného nebo osoby blízké pojištěnému
  • škody na majetku, která vznikla pojištěnému bezprostředně před cestou (požár, výbuch, vichřice, povodeň, zemětřesení)
  • násilného trestného činu proti pojištěnému nebo osobě blízké pojištěnému
  • přírodní katastrofy (požár, povodeň, vichřice)
  • vážného onemocnění, nebo úrazu psa, kočky, koně ve vlastnictví pojištěného
  • soudního předvolání, nezaviněné dopravní nehody v den odjezdu, neúspěšné maturitní zkoušky a další

Pozor

Žádné pojistné plnění neproběhne samo automaticky (třeba na základě toho, že nepřijdete k autobusu apod.). Pokud budete chtít nárokovat jakékoliv pojistné plnění, vždy ihned kontaktujte non-stop asistenční službu pojišťovny (kontakt je na kartičce s pojištěním), dostanete nejpřesnější instrukce, jak postupovat správně. V případě pozitivního testu před cestou budete potřebovat lékařské potvrzení, že jste nemocný a případně další dokumenty, kterými dokážete, že máte na plnění nárok. V každém případě je ale nutné, abyste rezervaci zájezdu stornovali u cestovní kanceláře – uděláte to velmi jednoduše online zde

Preventivní karanténa v zahraničí

Cestovní pojištění s přívlastkem s pandemíí je stejné jako ostatní, ale navíc kryje náklady spojené s preventivní karanténou – to je situace, kdy je klient negativní, tedy zdravý, ale tamní hygiena nebo úřady nařídí preventivní karanténu (nebezpečný kontakt s nakaženou osobou apod.). Pojištění s pandemií potom kryje náklady spojené s karanténou do 10 000 Kč/os. a náklady spojené s cestou zpět do ČR rovněž do 10 000 Kč/os. viz Obchodní podmínky

Všechna cestovní pojištění kryjí léčebné výlohy včetně výloh spojených s onemocněním Covid a kryjí i repatriaci do ČR (náklady spojené s cestou zpět). Pokud budete v zahraničí Covid pozitivní (např. při povinném testování před odjezdem zpět do ČR), vztahuje se na Vás krytí jak léčebných výloh, krytí nákladů na případnou karanténu v místě (zpravidla ve stejném hotelu, kde jste byli ubytováni), tak na repatrici do ČR

Toto pojištění je možné objednat jen pro všechny osoby v cestovní smlouvě (není možné např. pouze pro jednoho ze čtyř osob)

Pokud pojedete autem, máte se hned vrátit do ČR a dál postupovat standardně, jakobyste onemocněli doma. Pokud pojedete autobusem, budete ve spolupráci s asistenční službou pojišťovny řešit co nejrychlejší návrat do ČR jiným způsobem (pokud máte k zájezdu zakoupené pojištění). Do té doby budete umístěni do karanténního ubytování, které má každý hotel nachystané (náklady na takové ubytování a cestu zpět do ČR řeší cestovní pojištění). V obou případech kontaktuje non stop asistenční službu pojišťovny (tel. na zadní straně kartičky pojištění), poradí Vám operativně dle situace. Obecně platí, že není pro nikoho žádoucí (klient, pojišťovna, cestovní kancelář, hoteliér, zahraniční nemocnice atd.), abyste v místě v případě nemoci pobývali déle, než je nutné. V zahraničí Vás nikdo nemůže zadržovat a zároveň Vás, jako občana České republiky, pochopitelně do České republiky vpustí i s pozitivním testem. Repatriace (návrat klienta do České republiky) se vždy primárně řeší ve spolupráci s cestovní kanceláří a pojišťovna prostřednictvím své asistenční non stop služby hledá operativně pro danou situaci nejlepší řešení pro všechny. Doprava klienta zpět do ČR může být po konzultaci s asistenční službou jakákoliv, vždy se s ní ale spojte a domluvíte se, poradí Vám a vše zařídí.

Stornujte ze zdravotních důvodů

Pokud budete mít zakoupené cestovní pojištění včetně pojištění storna zájezdu, můžete toto pojištění využít a stornovat zájezd z důvodu nemoci. Pojišťovna bude hradit storno poplatky dle pojistné smlouvy. Pojištění storna zájezdu pak platí pro celou ubytovací jednotku, tedy i pro ostatní zdravé cestující

V takovém případě se na storno zájezdu pojišťení nevztahuje a nejlepší řešení je najít za sebe náhradníka, jinak peníze za dovolenou bohužel propadnou (resp. bodou učtované storno poplatky ke dni stornování zájezdu).

Ano, jen bude potřeba doplatit cenový rozdíl dle aktuálních cen pojištění. Jděte prosím na stránku s kontakty zde a pošlete rychlý online formulář (do zprávy napište, že chcete změnit pojištění na nové), stornujeme původní smlouvu o pojištění a vystavíme Vám novou smlouvu k pojištění.

Pokud budete rušit zájezd s podepsanou cestovní smlouvou (podpisem se rozumí elektronický souhlas v emailu s cestovní smlouvou), budou Vám vždy účtovány storno poplatky podle podmínek. Tyto storno poplatky Vám budou vráceny (až 80 %), pokud budete mít cestovní pojištění se stornem zájezdu a důvodem storna bude například nemoc. Pokud se jen rozhodnete na za zájezd nevyrazit, není to pro pojišťovnu vážný důvod a na takový se pojištění storna zájezdu pochopitelně nevztahuje.

Ano. Pokud nastoupíte do autobusu např. v devět hodin večer a ještě ten den budete třeba v jedenáct hodin v noci na cestě v zahraničí, budete potřebovat pojištění i na tento den navíc. Pojištění tedy zřizujte vždy na celkový počet dní zájezdu.

Rozsah a maximální částky plnění se liší typem pojištění. Výše na této stránce najdete jednotlivé typy pojištění – klikněte na ně, otevře se Vám přesný seznam událostí, které bude pojišťovna krýt.

Kartičku pojištěnce (spolu s pokyny a dalšími dokumenty) obdržíte emailem 5–7 dní před odjezdem na dovolenou.

Bohužel, to možné není. Všechna pojištění, která si u nás můžete zakoupit jsou pouze výhodné balíčky.

Nevadí, můžeme cestovní pojištění přidat zpětně. Napište prosím na [email protected] (uveďte prosím číslo rezervace), případně které pojištění chcete a domluvíme se. Pojištění storna zájezdu lze dokoupit nejpozději do dne, kdy je (nebo má být) uhrazena celá cena zakoupeného zájezdu. Později to již možné není (pojišťovna by takové jednání vyhodnotila jako podvod). Cestovní pojištění (vč. pojištění storna) kupujte ideálně rovnou při nákupu dovolené.

Máte jiný dotaz?

Napište nám prosím email na [email protected] nebo volejte na tel.: +420 511 444 350