skip to Main Content

+420 511 444 350

Call centrum
Po–Čt: 8:00–17:30
Pá: 8:00–17:00

Kamenná prodejna
Platby na pobočce pouze do 16:30
Po–Pá: 8:00–17:00

Storno zájezdu

Každý klient má právo kdykoliv odstoupit od smlouvy a zakoupený zájezd stornovat. Storno zájezdu je zpoplatněné a o výši poplatku rozhoduje počet dní do odjezdu. Po zakoupení zájezdu Vám rezervujeme místo – pokud se ale nakonec rozhodnete zájezdu nezúčastnit, my Vaše místo už nestihneme prodat a vznikne nám ztráta. Proto je storno zájezdu spojené s poplatky – klid, storno poplatky si můžete za pár korun pojistit (cestovní pojištění vč. storna zájezdu) a pokud budete stornovat například ze zdravotních důvodů (nemocné dítě, úraz…), bude Vám storno poplatky hradit pojišťovna dle podmínek pojištění

Nejprve si stáhněte prázdný formulář zde. Formulář prosím vyplňte podle tohoto vzoru – vyplňte pouze růžově zvýrazněná pole a odešlete nám jej na e-mail [email protected] nebo přímo svému prodejci zájezdu a uveďte číslo objednávky (6 číslic). Žlutě zvýrazněná pole za vás vyplní CK a odešle vám formulář zpět. Poté kompletně vyplněný a podepsaný formulář odešlete poštou na adresu pojišťovny (najdete ji v hlavičce formuláře)

Jak stornovat zakoupený zájezd

Odešlete online Žádost o storno zájezdu (nebo zašlete písemnou žádost o storno),  požadavek zpracujeme neprodleně v pracovních hodinách

Žádost o storno zájezdu

Máte k zájezdu zakoupené cestovní pojištění vč. pojištění storna zájezdu?

Souhlasím
se zpracováním údajů dle podmínek

Vyplňte a odešlete žádost na této stránce

Odešlete formulář „Žádost o storno zájezdu“ elektronicky rovnou z této stránky anebo pošlete písemný požadavek na stornování zájezdu. Váš požadavek zpracujeme bezodkladně.

O storno zájezdu může zažádat pouze objednavatel zájezdu. V případě že je na smlouvě více osob a zájezd chtějí stornovat všechny osoby, objednavatel musí toto storno provést hromadně v jedné žádosti.

Pokud máte zakoupené cestovní pojištění a budete nárokovat nějaké plnění, kontaktujte pojišťovnu

Pozor, budou Vám učtovány storno poplatky

Čím kratší dobu do odjezdu zájezd stornujete, tím vyšší budou storno poplatky (počet dnů se počítá ode dne doručení požadavku na storno zájezdu). Storno poplatek se počítá z konečné ceny zájezdu a jeho výši určuje procentuální sazba dle počtu dnů do data odjezdu

Minimální výše storno poplatku

Minimální storno poplatek je 1 500 Kč/os. – toto minimum neplatí pro zájezdy z katalogu Léto 2020 a katalogu Zima 2020/2021, jejichž cena je nižší než 1 500 Kč/os. nebo jde o ubytování v apartmánu bez služeb. V těchto případech je výše storno poplatku vždy procentuální viz níže

  • Storno 41 a více dnů před zájezdem
    • Budeme Vám účtovat 20 % z konečné ceny zájezdu*
    • * Letní katalog 2020 pouze 1 000 Kč za ubytovací jednotku
    • * Zimní katalog 2020/2021 pouze 1 000 Kč/os.
  • Storno 40–30 dnů před zájezdem
    • Budeme Vám účtovat 30 % z konečné ceny zájezdu*
    • * Letní katalog 2020 pouze 1 000 Kč za ubytovací jednotku
    • * Zimní katalog 2020/2021 pouze 2 000 Kč/os.
  • Storno 29–20 dnů před zájezdem
    • Budeme Vám účtovat 50 % z konečné ceny zájezdu
  • Storno 19–10 dnů před zájezdem
    • Budeme Vám účtovat 80 % z konečné ceny zájezdu
  • Storno 9 a méně dnů před zájezdem
    • Budeme Vám účtovat 100 % z konečné ceny zájezdu

Pojištění storna zájezdu

Při rezervaci zájezdu si přidejte do objednávky cestovní pojištění vč. storna zájezdu. Pokud budete stornovat zájezd například ze zdravotních nebo jiných vážných důvodů, pojišťovna Vám uhradí 80 % storno poplatků (maximálně 15 000 Kč/os.). Aktuální ceník a více o cestovním pojištění najdete zde

Pojištění storna zájezdu

Při rezervaci zájezdu si přidejte do objednávky cestovní pojištění vč. storna zájezdu. Pokud budete stornovat zájezd například ze zdravotních nebo jiných vážných důvodů, pojišťovna Vám uhradí 80 % z konečné ceny zájezdu (maximálně 15 000 Kč/os.). Aktuální ceník a více o cestovním pojištění najdete zde

Časté dotazy

Mrkněte na nejčastější dotazy a odpovědi, než budete telefonovat…

Zrušení již zakoupeného zájezdu (podepsaná cestovní smlouva) z jakéhokoliv důvodu podléhá storno podmínkám, které jsou podrobně rozepsané ve Všeobecných smluvních podmínkách a cestovní smlouvě zde, kterou podepisujete při nákupu dovolené. Při každém stornování zájezdu ze strany klienta bude účtován storno poplatek (jeho výše se řídí těmito pravidly). Vrácení části těchto poplatků můžete nárokovat u pojišťovny, pokud máte k zájezdu zakoupené cestovní pojištění včetně pojištění storna zájezdu (více o pojištění zde). Toto pojištění kryje případy, kdy se nemůžete zájezdu zúčastnit ze zdravotních či jiných vážných důvodů a pojišťovna je běžně plní.

To bohužel není možné, storno poplatky musíme vystavit vždy (Vaše místo se nám už nepodaří prodat a cestovní kanceláři tak vznikne náklad, který musíme pokrýt alespoň částečně). Všechny důvody storen chápeme, stát se může cokoliv (onemocníte Vy nebo děti, stane se úraz nedej bože úmrtí, přijde požár nebo povodeň..), a proto velmi doporučujeme vždy k zájezdu přikoupit cestovní pojištění vč. storna zájezdu – pár korun Vám může ušetřit tisíce.

Pokud se nebudete moct zúčastnit zájezdu, pojišťovna Vám proplatí 80 % ceny zájezdu (maximálně až 15 000 Kč/os.). Storno pojišťovna proplácí v případě, že má klient potvrzení od lékaře/policie nebo hasičů, že se nemůže účastnit cesty (důvodem je například nemoc, zranění, požár, vykradení bytu apod.). Pojištění včetně storna neslouží pro zrušení zájezdu proto, že se klient jen rozhodne, že na zájezd nepojede. Více dle Všeobecných podmínek pojištění. Pojištění storna lze sjednat nejpozději s posledním doplatkem zájezdu. Jakmile bude zájezd kompletně uhrazen, není již možné přidávat pojištění se stornem.

Určitě ne. Zájezd se může zrušit např. z malého zájmu klientů a nenaplnění minimální kapacity autobusu, ale o tomto se dozvíte včas a všechny své peníze dostanete samozřejmě zpět.

Po odesláním požadavku na storno zájezdu Vám spočteme výši storno poplatků (ke dni odeslání požadavku) a o přesném vyúčtování Vás budeme informovat mailem nebo telefonicky. Výpočet storno poplatku se řídí těmito pravidly

Pojištění storna zájezdu lze dokoupit nejpozději do dne, kdy je (nebo má být) uhrazena celá cena zakoupeného zájezdu. Později to již možné není (pojišťovna by takové jednání vyhodnotila jako podvod). Cestovní pojištění (vč. pojištění storna) kupujte ideálně rovnou při nákupu dovolené (více o cestovním pojištění zde)

Formulář prosím vyplňte podle tohoto vzoru – vyplňte pouze růžově zvýrazněná pole a odešlete nám jej na e-mail [email protected] nebo přímo svému prodejci zájezdu a uveďte číslo objednávky (6 číslic). Žlutě zvýrazněná pole za vás vyplní CK a odešle vám formulář zpět. Poté kompletně vyplněný a podepsaný formulář odešlete poštou na adresu pojišťovny (najdete ji v hlavičce formuláře)

Máte jiný dotaz?

Napište nám prosím email na [email protected] nebo volejte na tel.: +420 511 444 350