skip to Main Content

+420 511 444 350

Call centrum

Po–Pá: 8:00–17:00
So, Ne: zavřeno

Kamenná prodejna 

Z nařízení vlády je kamenná prodejna pro veřejnost dočasně uzavřena

Zima 2021 | Záruka vrácení peněz

Povinnost testů je takřka jistá, a proto s nimi musíme počítat – domluvili jsme slevu na PCR testy, některé přímo hradíme. Pokud ale nebudou střediska otevřená, bude nařízená karanténa tam nebo zpět nebo nebude možné cestovat, vrátíme Vám peníze do 14 dnů na účet

🟢 Bulharsko

Aktualizace 1. 3. 2021 | Od pondělí 1. 3. 2021 platí omezení pohybu na území ČR, ale cesta do zahraničí s ubytováním je povolená (přejezd okresy v ČR je povolený). Je nutné mít u sebe vyplněný formulář čestného prohlášení s vybranou možností “vycestování z České republiky” a při namátkové kontrole případně cestu do zahraničí doložit ubytovacím voucherem či jiným potvrzení o ubytování. Čestné prohlášení zde

Zájezdy (vlastní i autobusová doprava) do Bulharska vyžadují aktuálně povinnost testů, z nichž zásadní část hradí klientům CK České kormidlo. Lyžařské středisko Bansko je otevřené a v běžném provozu.

🟢 První PCR test za 1 000 Kč
Tento test musí klient absolvovat před odjezdem. Pro klienty Českého kormidla platí na tento PCR test sleva a klienti za něj platí “jen” 1 000 Kč. Návod a odběrová místa zde (pozor, bez vytisklého potvrzení nebude klient vpuštěn do autobusu)

🟢 Antigenní test v Bulharsku zdarma
Pokud bude nutný antigenní test před odjezdem z Bulharska, (nejspíš nutný je) bude prováděn u nebo v hotelu a pro klienty Českého kormidla zdarma. Zajistíme kompletní organizaci.

🟢 Druhý PCR test po návratu do ČR zdarma
Druhý PCR test hradí klientům České kormidlo dle podmínek zde (doporučujeme klientům udělat tento test hned po příjezdu, čímž se vyhnou samoizolaci)

Při lyžování nemusíte mít roušku. Zakrytí úst a nosu platí v uzavřených prostorách stejně jako v ČR a tam, kde se mohou shlukovat lidé (fronta apod.)

Co když mi v zahraničí vyjde test pozitivní? Pokud pojedete autem, máte se hned vrátit do ČR a dál postupovat standardně, jakobyste onemocněli doma. Pokud pojedete autobusem, budete ve spolupráci s asistenční službou pojišťovny řešit co nejrychlejší návrat do ČR jiným způsobem (pokud máte k zájezdu zakoupené pojištění). Do té doby budete umístěni do karanténního ubytování (náklady na ubytování a cestu zpět do ČR řeší cestovní pojištění). V obou případech kontaktuje non stop asistenční službu pojišťovny (tel. na zadní straně kartičky pojištění), poradí vám operativně dle situace

Povinnost testů neopravňuje klienty k bezplatnému stornování již zakoupených zájezdů.

🔴 Itálie

Aktualizace 1. 3. 2021 | Lyžařská střediska v Itálii jsou uzavřená. Klientům, kteří mají zakoupený zájezd v termínu, kdy jsou střediska uzavřená, nabídneme jiný zájezd, kredit anebo vrácení peněz

Nové podmínky

Podmínky platí pro rezervace vytvořené od 6. 1. 2021 (pro dřívější platí Záruka Českého kormidla)

Peníze vrátíme do 14 dnů

Pokud budou střediska zavřená, bude nařízená karanténa tam nebo zpět, nebude možné cestovat anebo nebude možné zájezd uskutečnit, nabídneme jiný termín, jiný zájezd, převod uhrazených peněz na kredit anebo vrátíme Vám peníze do 14 dnů

Příspěvek na testy

Na PCR testy od Spadia jsme pro klienty domluvili slevu a test stojí pouze 1 000 Kč. Pro lyžování v Bulharsku je po návratu nutný druhý PCR test, který mají klienti dokonce zdarma (více zde). Na zájezdy do Itálie se načítá příspěvek jako extra sleva 1 000 Kč/os. autobusem a 500 Kč/os. na vlastní dopravu!

Záloha jen 2 000 Kč

Záloha platí na každou osobu v objednávce a platíte ji při podpisu cestovní smlouvy

Doplatek před odjezdem

Doplatek do celkové ceny zájezdu budete platit až 14 dní před odjezdem na hory

Držíme slovo

Kormidlo od začátku krize reaguje, komunikuje a řeší. Kdo nás zná, může potvrdit, že slovo držíme

Pokud máte u kormidla kredit, bude se uplatňovat postupně dle splátkového kalendáře

Časté dotazy

Mrkněte na časté dotazy, než budete volat nebo psát

V tom případě je klient klasifikován jako nemocný. Pokud má zakoupené cestovní pojištění Uniqa, které prodáváme k našim zájezdům, je klient na tuto situaci pojištěný. Pokud pojedete autem, máte se hned vrátit do ČR a dál postupovat standardně, jakobyste onemocněli doma. Pokud pojedete autobusem, budete ve spolupráci s asistenční službou pojišťovny řešit co nejrychlejší návrat do ČR jiným způsobem (pokud máte k zájezdu zakoupené pojištění). Do té doby budete umístěni do karanténního ubytování, které má každý hotel nachystané (náklady na takové ubytování a cestu zpět do ČR řeší cestovní pojištění). V obou případech kontaktuje non stop asistenční službu pojišťovny (tel. na zadní straně kartičky pojištění), poradí Vám operativně dle situace. Obecně platí, že není pro nikoho žádoucí (klient, pojišťovna, cestovní kancelář, hoteliér, zahraniční nemocnice atd.), abyste v místě v případě nemoci pobývali déle, než je nutné. V zahraničí Vás nikdo nemůže zadržovat a zároveň Vás, jako občana České republiky, pochopitelně do České republiky vpustí i s pozitivním testem. Repatriace (návrat klienta do České republiky) se vždy primárně řeší ve spolupráci s cestovní kanceláří a pojišťovna prostřednictvím své asistenční non stop služby hledá operativně pro danou situaci nejlepší řešení pro všechny. Doprava klienta zpět do ČR může být po konzultaci s asistenční službou jakákoliv, vždy se s ní ale spojte a domluvíte se, poradí Vám a vše zařídí.

Výjimka platí pro děti do 5 let (při návratu do ČR)

Pro děti do 5 let neplatí povinnost antigenního testu v zahraničí před cestou zpět do ČR a neplatí pro ně ani povinnost PCR testu po návratu do ČR. Testy pro vstup do Itálie nebo Bulharska platí pro všechny osoby.

Ano, ale budete potřebovat potvrzení

Pokud klient prodělal onemocnění Covid a má potvrzení o pozitivním výsledku PCR testu, které není starší 90 dní, vztahuje se na něj výjimka pro podmínky návratu do ČR – neplatí pro něj povinnost antigenního testu před návratem do ČR, neplatí povinnost PCR testu po příjezdu do ČR a neplatí pro něj ani nahlašovací povinnost před návratem do ČR. Vzor pro potvrzení od lékaře zde

Podle informací z české ambasády v Římě nemají Italové nijak stanovenou podobu či jiné náležitosti ohledně potvrzení o negativním testu a měli by akceptovat potvrzovací SMS v češtině. Nicméně ambasáda doporučuje pro jistotu mít i potvrzení, které Vám pošle emailem každá nemocnice v ČR (některé to dělají automaticky, pokud nepošlou, stačí si o něj v nemocnici říct a platí to i pro testy zdarma), protože SMS mají nemocnice různé a můžou v nich chybět údaje jako je třeba celé jméno, což by mohlo při případné kontrole způsobit problém – doporučujeme mít toto potvrzení ideálně vytisklé s sebou

Pokud máte rezervaci z doby před 6. 1. 2021, platí podmínky, které jste s CK uzavřeli dříve. Záruka České kormidla dává klientům možnost stornovat rezervaci zdarma v době 4–2 dny před odjezdem, pokud bude platit nutnost testů (uhrazená částka se v případě takového storna převede na kredit). Vzhledem k situaci, kdy je téměř jisté, že testy nutné budou, dáváme těmto klientům možnost využít Záruku Českého kormidla hned, tzn. i dříve než 4 dny před odjezdem.

Testy si klienti obstarají sami a CK České kormidlo se na nákladech za testy podílí nepřímo tím, že zájezdy velmi citelně zlevnilo (zejm. v hlavní lyžařské sezóně)

V tomto případě podléhá stornování zájezdu běžným obchodním podmínkám (resp. obchodním podmínkám, které jsou platné od 6. 1. 2021) a klientovi budou účtované storno poplatky dle podmínek:

Storno ze strany klienta

  •  Storno poplatky pro katalog Zima 2020/2021 (rezervace vytvořené od 6. 1. 2021)
    • do 14 dnů před odjezdem je storno poplatek 2 000 Kč/os.
    • 13–10 dnů před odjezdem 80 % z konečné ceny zájezdu
    • 9 a méně dnů před odjezdem 100 % z konečné ceny zájezdu

Pokud nebude z jakéhokoliv důvodu cílové lyžařské středisko otevřené, nabídneme klientům alternativní středisko, příp. jiný termín apod. V případě, že se lyžařský zájezd neuskuteční právě z důvodu uzavřených středisek (zájezd zruší cestovní kancelář), budou klientům vráceny peníze do 14 dnů od zrušení zájezdu (platí i pro případ, že klient bude mít zájezd hrazený celý nebo částečně kreditem nebo poukazem Lex voucher).

Pokud naše vláda zakáže cestování nebo vláda cílové destinace uzavře hranice či nepovolí vstup na své území občanům České republiky, zrušíme zájezd. V tu chvíli Vám vznikne nárok na vrácení zaplacených peněz a my Vám je vrátíme na účet do 14 dnů.

Povinnosti ohledně opatření při příjezdu do České republiky ukládá nařízení vlády České republiky a jejich dodržování je v plné odpovědnosti každého klienta staršího 18 let (nebo zákonného zástupce nezletilých osob). Aktuální nařízení najdete na stránkách Ministerstva zahraničních věcí. Nedoddržením platných vládních nařízení se klient vystavuje riziku postihu dle platné legislativy České republiky, dodržování opatření velmi doporučujeme.

Ano. Pokud není uvedeno jinak, lze kredit uplatnit a to v hodnotě až 100 % celkové ceny zájezdu. Pokud držíte kredit, bude se automaticky uplatňovat dle splátkového kalendáře.

Cena pojištění není zahrnuta v záloze. Při podpisu cestovní smlouvy uhradíte zálohu 2 000 Kč na osobu a pokud si budete k dovolené přidávat cestovní pojištění (doporučujeme pojištění s pojištěním storna zájezdu), bude k záloze 2 000 Kč připočtena ještě cena pojištění. Ceny a výhody cestovního pojištění najdete zde

Nové storno podmínky pro zimní katalog 2020/2021 (rezervace vytvořené od 6. 1. 2021)

  • Storno ze strany klienta
    • Storno do 14 dnů před odjezdem je storno poplatek 2 000 Kč/os.
    • Storno 13–10 dnů před odjezdem je storno poplatek 80 % z celkové ceny zájezdu
    • Storno 9 a méně dnů před odjezdem je storno poplatek 100 % z celkové ceny zájezdu
    • Více zde

Pokud bude platit do cílové destinace v termínu zájezdu zákaz cestovat, cestovní kancelář zájezd zruší a klientům vznikne nárok na vrácení peněz (viz. platná legislativa České republiky)

V takovém případě se nelze odvolat na žádnou výjimku a standardním způsobem Vám budou účtovány storno poplatky. Storno poplatky zde

Pokud nebudeme na účtu evidovat platby dle splátkového kalendáře (tzn. nejpozději 14 dní před odjezdem celá částka), bude Vaše rezervace zrušena a standardním způsobem Vám budou naúčtovány storno poplatky (záloha 2 000 Kč/os. bohužel propadne bez dalšího nároku).

Ano. Pokud dojde ke zrušení zájezdu ze strany cestovní kanceláře (zavřená střediska, hotel, státní hranice apod.), budeme klientům vracet peníze (do 14 dnů od zrušení zájezdu) a to včetně klientů, kteří hradili zájezd kreditem nebo poukazem Lex voucher.

Bulharsko | Otevřené středisko Bansko ski

Rezervujte online nebo na tel.: +420 511 444 350

Sdílejte akci, děkujeme