skip to Main Content

Online testování pro klienty Českého kormidla

Ve spolupráci s Onlinetestovani.cz jsme pro naše klienty domluvili výhodné antigenní online testování včetně Covid Passu

Čestný partner cestovní kanceláře CK České kormidlo s.r.o.

Zákaznická podpora na tel.: 736 765 887

Nejpohodlnější testování a platný Covid Pass na dovolenou

Covid Pass EU

Výsledek antigenního testu je v systému ISIN (ÚZIS) ve formě Covid Passu EU dostupného přes aplikaci Tečka

Online odkudkoliv

Test si můžete udělat během pár minut odkudkoliv, kde budete mít internetové připojení

7 dní v týdnu

Provozní doba online testování je od pondělí do soboty 8.00–20.00 a v neděli dokonce 8.00–21.00 hod.

Zvýhodněné balíčky testů pro klienty

Pro každého cestujícího na cestovní smlouvě můžete zakoupit zvýhodněné balíčky antigenních testů včetně online testování

Pro získání akčních balíčků pro cestující budete potřebovat číslo rezervace (ID cestovní smlouvy). Odkaz na balíček obdržíte po zakoupení zájezdu

Balíček dvou testů včetně voucherů na online testování

  • Odkaz obdržíte po zakoupení zájezdu
  • Balíček dvou antigenních testů
  • Vouchery na dva online testy v ceně
  • Max. dva balíčky pro každého cestujícího
  • Platné na cesty do zahraničí – Covid Pass EU
  • Doručení balíčku 1–2 pracovní dny

638 410

Cena pouze pro klienty
Akce do vyprodání nebo ukončení

Zákaznická podpora na tel.: 736 765 887

Jak získat zvýhodněné online testování

1.

Rezervujte si zájezd

Akční balíček dvou antigenních testů s online testováním mohou zakoupit pouze klienti Českého kormidla. Můžete zakoupit max. dva balíčky dvou testů pro každého cestujícího na cestovní smlouvě

Pozor, bez platné rezervace zájezdu nemůžete využít této akce

2.

Obdržíte odkaz na balíčky

Jakmile si uděláte rezervaci zájezdu (na našich stránkách, po telefenu), obdržíte od nás několik emailů a v každém z nich bude odkaz na e-shop na Vaše zvýhodněné balíčky testů. Pokud nemáte odkaz na balíček testů, řekněte si o něj u naší zákaznické podpory na tel.: +420 511 444 350

3.

Objednejte balíček s testy na e-shopu

Do poznámky v objednávce balíčků napište číslo rezervace zájezdu

Kliknutím na odkaz, který najdete v našich emailech po vytvoření rezervace, se dostanete na e-shop Onlinetestovani.cz, kde si zakoupíte balíčky za zvýhodněnou cenu. Pro každého cestujícího můžete objednat max. jeden balíček

4.

Udělejte si online test odkudkoliv!

Až obdržíte testy a voucher na online testování, pokračujte zde („Uplatnit přístup k video testování“). Budete potřebovat připojení na internet a např. telefon s kamerou, testování probíhá formou videohovoru

Provozní doba

Po–So 8.00–20.00 hod.
Ne 8.00–21.00 hod.

Co je online testování a jak funguje?

Koupíte si antigenní samotest a voucher na online testování (výhodný balíček) a pak se otestujete odkudkoliv s asistencí lékaře pomocí videohovoru. Poté obdržíte certifikát a zápis do evropského Covid Passu

Pro antigenní test a certifikát nemusíte chodit na odběrová místa

Online testování je moderní a klientsky přívětivá služba, která je jak pro testované osoby, tak pro pracovníky odběrového centra, bezpečnější. Online testování je hospodárné a především i ekologicky šetrné. Při online testování nejsou spotřebovávány žádné ochranné pomůcky, kterými musí být chráněni pracovníci odběrových center. Naše služba je ideální pro ty, kteří to mají daleko do odběrového centra (venkov, cestování), nechtějí plánovat složité rezervace a řešit cizojazyčný personál v odběrových center při cestování. Navíc lze online testování provádět odkudkoliv, kde máte internetové připojení, například přímo z dovolené v zahraničí.

Poskytování služeb Onlinetestovani.cz není v rozporu s právním řádem České republiky, ani ho nezakazuje žádné rozhodnutí správních orgánů. Jedná se o řádné testování, které je stejné jako v jiných odběrových místech, jen s využitím moderní technologie videohovoru, která je používána i v jiných oblastech telemedicíny. Naše služby odpovídají také příslušné právní úpravě na úrovni EU, konkrétně Nařízení (EU) 2021/953 ze dne 14. 6. 2021 (nařízení o digitálním certifikátu EU COVID za účelem usnadnění volného pohybu během pandemie COVID-19). Obdobné zdravotní služby online testování jsou ostatně za stejných podmínek poskytovány i v jiných členských zemích EU (např. hned v sousedním Německu, kde služby online testování poskytuje více poskytovatelů). Abychom předešli jakýmkoli nejasnostem, ve věci jsme požádali také o stanovisko Evropské komise ke splnění podmínek předmětného nařízení o digitálním certifikátu EU COVID. CK České kormidlo se na testování ani prodeji testu nijak nepodílí a za služby Onlinetestovani.cz nijak nezodpovídá.

Časté dotazy

Doplňujeme průběžně podle dotazů klientů…

Zákaznická podpora na tel.: 736 765 887

Za základě výsledku testu dostanete Covid Pass EU

Výsledek antigenního testu je zaznamenán do systému ISIN (UZIS) ve formě Covid Passu EU dostupného přes aplikaci Tečka nebo webové stránky ISIN (UZIS)

Testy jsou skladem s doručením 1–2 pracovní dny

Balíček s testy bude doručen na odběrné místo Zásilkovny a standardní doba doručení je 1–2 pracovní dny

Příklad
Pokud jedete například na lyžařský zájezd do Itálie s odjezdem v pátek večer, objednejte si balíček nejpozději v úterý tak, abyste si mohli test udělat několik hodin před odjezdem (pozor na provozní dobu online testování)

Provozní doba online testování
Po–So 8.00–20.00 hod.
Ne 8.00–21.00 hod.

Ano!

Platnost Mezinárodního certifikátu ve formě Covid passu EU je dle aktuálních podmínek dané země, ve většině případů lze využít antigenní test ne starší 48 hodin. Výsledek je platný v aplikaci Tečka a zároveň Vám přijde na Vaši e-mailovou adresu. Tento způsob testování můžete použít tam, kde je uznávaná možnost antigenního test. Seznam států a aktuální podmínky máme zde

Příklad

Testování probíhá bez předchozí rezervace

Registrace ani rezervace předem není nutná, přihlášení je možné vždy v průběhu ordinačních / provozních hodin viz níže

Provozní doba online testování
Po–So 8.00–20.00 hod.
Ne 8.00–21.00 hod.

Aktuální podmínky pro cestování přehledně zde

Různé země mají různé podmínky a výjimky a stejně tak Česká republika má různé podmínky pro návraty z konkrétních zemí. Nejdůležitější informace (co je potřeba na odjezd na dovolenou a návrat do ČR) s aktuálními informacemi ohledně aktuálních opatření v místě Vaší dovolené najdete přehledně zde

V případě nemoci (vč. covidu) můžete stornovat zájezd ze zdravotních důvodů

Pokud budete mít zakoupené pojištění včetně storna zájezdu od pojišťovny UNIQA, pojišťovna vám proplatí 80% stornopoplatku. Jde o situaci, kdy se zájezdu nemůžete zúčastnit ze zdravotních důvodů. Pro nárokování pojistného plnění budete potřebovat potvrzení od lékaře, pojišťovna UNIQA pak plní bez problémů. Důrazně doporučujeme si před cestou pojištění zakoupit.

Situaci řeší cestovní pojištění UNIQA

V případě zjištění pozitivního testu je klient klasifikován jako nemocný a řešení situace postupuje standardním způsobem (pokud má klient zaplacené cestovní pojištění od Uniqa). Pokud mu lékař nebo hygienická stanice nařídí karanténu, což se dá předpokládat, umístíme klienta do hotelu s polopenzí na dobu této karantény a tento pobyt bude mít klient hrazený. Na tomto nákladu se podílí pojišťovna, cestovní kancelář a zahraniční partner. Návrat do ČR pak plně kryje cestovní pojištění a samotný odvoz se vždy řeší individuálně podle situace na místě (nejčastěji ve spolupráci s cestovní kanceláří). Důrazně doporučujeme si před cestou pojištění zakoupit.