Villa Plavo More***
Villa Plavo More***
1 150 Kč od 1 012 Kč/os.*
Rezervujte online
- 4–7 nocí v letovisku Fjorini, Chorvatsko
- Ubytování ve Ville Plavo More***
- Apartmány pro 2 až 7 osob
- Vlastní forma stravování
- K dispozici klimatizace v apartmánech
- Bazén s lehátky a slunečníky
- Villa se nachází cca 1 600 m od pláže
- K dispozici je bezplatné parkoviště
- Domácí mazlíčci povoleni za poplatek
- Doprava vlastní nebo autobusová
- Dobrá dostupnost z ČR
Apartmány: 7+0, 6+0, 5+0, 4+0, 3+0, 2+0
Štítky: Domácí zvířata povolena, First minute, Vhodné pro rodiny s dětmi
Báječná dovolená na Istrii! Ubytování ve Ville Plavo More*** v klimatizovaných apartmánech až pro 7 osob
- 4–7 nocí v letovisku Fjorini, Chorvatsko
- Ubytování ve Ville Plavo More***
- Apartmány pro 2 až 7 osob
- Vlastní forma stravování
- K dispozici klimatizace v apartmánech
- Bazén s lehátky a slunečníky
- Villa se nachází cca 1 600 m od pláže
- K dispozici je bezplatné parkoviště
- Domácí mazlíčci povoleni za poplatek
- Doprava vlastní nebo autobusová
- Dobrá dostupnost z ČR
Letní dovolená na Istrii
Menší vesnička Fjorini leží mezi Umagem a Novigradem. Umag je krásné přístavní městečko, které má velmi úrodnou půdu. Hlavní plodinou je vinná réva. V Umagu také najdete největší vínné sklepy na celé Istrii. V hlavní sezóně se na hlavním náměstí pořádají folklorní vystoupení, lidové slavnosti, koncerty, zábavní pořady a festivaly. Je tu mnoho příjemných kaváren, barů a restaurací.
Ubytování ve Ville Plavo More****
Vila Plavo More je umístěna v klidné oblasti cca 1 600 m od pláže. Vila je obklopena středomořskou vegetací a disponuje zahradou s bazénem, terasou, krbem pro grilování a sezením. Dětská postýlka je k dispozici na vyžádání za poplatek 5 €/den (platba na místě, omezená kapacita). Hostům je k dispozici WiFi připojení ve vybraných prostorách a bezplatné parkoviště (omezená kapacita, nelze rezervovat). Domácí mazlíčci jsou povoleni na vyžádání u CK za poplatek 15 €/den (platba na místě). Nejbližší restaurace se nachází jen 200 m od ubytování.
Apartmán A3 pro 2–3 osoby
Apartmán o výměře cca 41 m2 je vybaven vlastním sociálním zařízením, ložnicí s manželským lůžkem, obývacím pokojem s kuchyňským koutem a rozkládací pohovkou pro 1 osobu, TV a terasou. Závěrečný úklid je za poplatek cca 50 €/apartmán/pobyt (platba na místě).
Apartmán B4 pro 2–4 osoby
Apartmán o výměře cca 53 m2 je vybaven vlastním sociálním zařízením, 2 dvoulůžkovými ložnicemi (v jedné formou patrové postele), obývacím pokojem s kuchyňským koutem, TV a terasou. Závěrečný úklid je za poplatek cca 60 €/apartmán/pobyt (platba na místě).
Apartmán B6 pro 3–6 osob
Apartmán o výměře cca 68 m2 je vybaven vlastním sociálním zařízením, 2 dvoulůžkovými ložnicemi (v jedné formou patrové postele), obývacím pokojem s rozkládací pohovkou, kuchyňským koutem, TV a terasou. Závěrečný úklid je za poplatek cca 65 €/apartmán/pobyt (platba na místě).
Apartmán D7 pro 4–7 osob
Apartmán je o výměře cca 80 m2 a nachází se ve druhém patře vily. Apartmán je vybavený 2× vlastním sociálním zařízením, 4 ložnicemi, obývacím pokojem s kuchyňským koutem, TV a terasou. Závěrečný úklid je za poplatek cca 100 €/apartmán/pobyt (platba na místě).
Stravování
- Stravování ve vlastní režii klientů
- Apartmány jsou vybavené kuchyňským koutem se základním vybavením
- Nejbližší restaurace se nachází cca 200 m od ubytování
Pláž
Upravené i přírodní pláže se nacházejí cca 1 600 m od vily.
Sport a zábava
K dispozici je venkovní bazén s lehátky, gril s posezením, vodní sporty na pláži a v centru Umagu se nachází kavárny, bary, restaurace. Další možnosti v rámci střediska.
Delegát na telefonu
Delegát se nemusí nacházet v místě Vašeho pobytu, nedělá informační schůzky a je k dispozici pouze v hlavní sezóně (zhruba od 15. 6. do 14. 9. 2025) na telefonu. Delegát je Vám tedy k dispozici po celou dobu pobytu a telefonní kontakt na něj obdržíte v pokynech k zájezdu, které obdržíte emailem 5–7 dní před odjezdem na dovolenou. Mimo hlavní sezónu kontaktujte v případě potřeby asistenční linku CK.
Důležité informace
- Check in cca 15.00–20.00 hod., check out cca do 10.00 hod.
- Povinná pobytová taxa cca 1,6 €/os./den pro osoby starší 18 let (platba na místě)
- Povinná pobytová taxa cca 0,80 €/os./den pro osoby od 12 do 18 let (platba na místě), děti 0–12 let zdarma
- V případě, že si klienti zakoupí zájezd s autobusovou dopravou mají nárok na ubytování nejdříve až v čase check inu. Na konci pobytu musí pokoj opustit do doby check outu (časy uvedeny viz výše)
- Povinný poplatek za závěrečný úklid 50 €/apt. typ A3, 60 €/apt. typ B4, 65 €/apt. typ B6, 100 €/apt. typ D7 (platba na místě)
- Domácí mazlíček povolen za poplatek cca 15 €/den (na vyžádání u CK předem) – hradí se na místě
- Povlečení, ručníky, spotřeba vody a elektřiny jsou zahrnuty v ceně pobytu
- Dětská postýlka je možná na vyžádání u CK, poplatek 5 €/den (platba na místě, omezená kapacita)
- Bezplatné parkoviště s omezenou kapacitou (nelze rezervovat)
- Doprava vlastní nebo autobusová
- Nástupní místa po celé ČR
- Odjezd z ČR ve večerních hodinách, příjezd v ranních hodinách
- Návrat do ČR v dopoledních hodinách
- Cestovat můžete s platným OP
- Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
- WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
29. 10. 2024
Místo ubytování – Villa Plavo More
Celkové hodnocení 90,0 % (Hodnocení 7×)
Fakultativní výlety
Záloha a platba
Celková platba je rozdělena na zálohu, kterou platíte hned při potvrzení cestovní smlouvy, a zpravidla dva doplatky. V platbě zálohy je vždy připočítané případné cestovní pojištění (ceny zde). Rozložení platby se liší podle typu zájezdu viz níže a doby od vytvoření rezervace do odjezdu (pokud je odjezd dříve než 30 dní od vytvoření rezervace, budete platit celou částku jakéhokoliv zájezdu nebo ubytování). Splatnost první platby je do 3 dnů od podepsání / potvrzení cestovní smlouvy, v případě last minute termínu může být splatnost kratší. Více ve Všeobecných obchodních podmínkách
Zálohy jsou procentuálním vyjádřením z celkové ceny zájezdu bez cestovního pojištění
Letní dovolená
- 1. záloha 10 %
- 2. záloha 20 % do 1. 3. 2025 (doplatek do 30 %)
- 3. záloha 30 % do 1. 5. 2025 (doplatek do 60 %)
- Doplatek měsíc před odjezdem (doplatek do 100 % nejpozději 30 dnů před zahájením zájezdu)
Zimní dovolená
- 1. záloha 10 %
- 2. záloha 40 % do 15. 10. 2024 (doplatek do 50 %)
- Doplatek měsíc před odjezdem (doplatek do 100 % nejpozději 30 dnů před zahájením zájezdu)
Poznávací zájezdy
- Záloha 50 %
- Doplatek měsíc před odjezdem (doplatek do 100 % nejpozději 30 dnů před zahájením zájezdu)
Wellness pobyty
- Záloha 50 %
- Doplatek měsíc před odjezdem (doplatek do 100 % nejpozději 30 dnů před zahájením zájezdu)
Možnosti platby
Zájezd můžete uhradit bezhotovostní (kartou online, bankovní převod) nebo hotovostní platbou (na pobočce). Příjmáme také vybrané benefitní programy (zde).
Online platba kartou
Všechny úhrady můžete uskutečnit platební kartou online. Tento způsob je nejrychlejší a naprosto bezpečný. Při platbě kartou se vyhnete propadnutí splatnosti první platby (platby bankovním příkazem jsou např. přes víkend delší, pak se může stát, že platba nedorazí včas, Váš termín se uvolní k prodeji a může ho koupit někdo jiný.)
Platba bankovním převodem
Při vytvoření rezervace obdržíte platební informace a pokyny k platbě. Tento způsob platby je samozřejmě bezpečný, ale trvá delší dobu (riziko propadnutí rezervace a menších komplikací, pokud platba nepřijde včas)
Benefitní stravenky
Přijímáme platby Sodexo, Benefit Plus, Edenred, Benefity (ty s tučňákem) a eBenefity. Pomocí benefitních programů můžete platit jakékoliv zájezdy bez omezení. Více o platbách zde
FKSP (platba od zaměstnavatele)
Pokud Vám zaměstnavatel přispívá na dovolenou, na přání Vám pro něj vystavíme fakturu. Vytvořte objednávku, jako při běžné rezervaci zájezdu. Až budete mít ID objednávky, vyplňte a odešlete formulář pro FKSP a my Vám pošleme fakturu pro zaměstnavatele. Formulář a více informací zde
Storno a odstoupení od smlouvy
Může se stát, že se nebudete moci zájezdu zúčastnit. Po podpisu cestovní smlouvy (podpisem se rozumí souhlas v mailu) se řídí odstoupení od smlouvy Obchodními podmínkami a v závislosti na době do odjezdu Vám bude účtován storno poplatek. Velmi doporučujeme vždy k zájezdu přikoupit za pár korun cestovní pojištění vč. pojištění storna zájezdu (pojišťovna hradí storno poplatky, když např. před cestou onemocníte apod., více zde). Aktuální rozpis storno poplatků je zde
Autobusová doprava
Většinu dopravy pro klienty CK České kormidlo zajišťuje autobusový dopravce Autokarem.cz se svým velmi moderním vozovým parkem.
Ve vozovém parku najdete 13 autobusů značek Neoplan, Setra, MAN a Scania. V nejvytíženějších termínech sezony (červenec, srpen) najímáme také externí autobusové dopravce a může se tak stát, že pojedete jinou značkou.
Místenky
Pro konkrétní místo v autobuse si můžete koupit místenku za 300 Kč (informace obdržíte po podpisu cestovní smlouvy). Místenka platí pro cestu tam i zpět a platí až v hlavním spoji (neplatí pro svozové linky po ČR). Cestující na jedné cestovní smlouvě usazujeme zpravidla vedle sebe a není třeba kupovat místenku
Svozové příplatky
Některá nástupní města mají svozový příplatek, které najdete v tabulce výše, nebo přímo v online kalkulaci. Svozy mohou podle obsazenosti vozit mikrobusy.
Nástupní místa a orientační časy odjezdů
Svozové linky nabírají klienty z celé ČR a sjíždí se do Brna a Českých Budějovic, odkud pokračují do cílových destinací přímé linky.
Zavazadla
Každý cestující může zdarma přepravovat zavazadlo do 20 kg v zavazadlovém prostoru autobusu a příruční zavazadlo do 5 kg. Z kapacitních důvodů nemůžeme přepravovat žádná zavazadla navíc a to ani za příplatek (další kufry, paddleboardy, slunečníky apod.). Nelze přepravovat zvířata (ani malá), jízdní kola a nepřiměřená zavazadla (staré krosny s železnou konstrukcí, balíky vod, kartony piva apod.). Nezapomeňte každé zavazadlo označit jmenovkou.
Užitečné informace
- Během cesty děláme pravidelné zastávky (nejdéle po 4,5 hodinách). V autobusu lze za české koruny a přátelské ceny zakoupit občerstvení (pivo, limo, káva, čaj apod.). Autobusy mají WC (pokud nebude v provozu, budeme dělat častější zastávky). Do autobusu lze umístit vlastní dětskou autosedačku (v návodu sedačky najdete informaci, jestli je do autobusu vhodná), ale není povinná
- Do cílové destinace dorazíme v ranních či dopoledních hodinách
- Zpět do ČR vás autobus vyzvedne v odpoledních až večerních hodinách. V den odjezdu obdržíte nejpozději do 14.00 SMS s přesným časem a místem odjezdu. Čas ovlivňuje příjezd následujícího turnusu,kdy řidiči musí mít povinnou 9-ti hodinovou pauzu před zpáteční cestou do ČR
- Check-out z ubytování bývá obvykle v ranních hodinách. Na recepci je obvykle možné odložit zavazadla až do příjezdu autobusu.
- Informace o odjezdu budou také na informační nástěnce a bude je znát delegát (pokud je v místě pobytu k dispozici).
Rezervujte online
Vyberte si počet osob, termín apod., spočítejte cenu, přidejte do košíku a jednoduše si rezervujte termín online. Pokud máte dotazy nebo chcete nákup uskutečnit po telefonu, volejte na tel.: 511 444 350, rádi Vám poradíme
Ostatní informace
Tento zájezd se řídí ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Tento zájezd je pojištěn pro případ úpadku cestovní kanceláře. Všechny potřebné podklady dle tohoto zákona jsou uvedeny v daných nabídkách, což je popis hotelu, kategorie, cenové podmínky atd. Tyto informace udává pořádající cestovní kancelář. Pořádání zájezdu se řídí podle všeobecných podmínek organizující cestovní kanceláře, které obdržíte od prodejce. Pořadatelem tohoto zájezdu je CK České kormidlo, s.r.o, IČO: 26785871. V souladu se zákonem č.159/1999 Sb. a všeobecnými podmínkami vycházející z tohoto zákona a ze zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku má každá cestovní kancelář možnost v případě nepředvídatelných událostí změnit podmínky pořádání zájezdu.
Naposledy zobrazené
Dovolenou nemusíte platit hned
Platba za dovolenou je rozdělena na zálohu od 1 500 Kč/os. a doplatky, které budete hradit až před odjezdem
Výhodné cestovní pojištění
Cestovní pojištění si k dovolené můžete přidat v nákupním košíku, kde uvidíte i cenu
Zákaznická podpora
Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!
Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]
Call centrum
Po–Čt: 8:00–18:00
Pá: 8:00–17:00
So: 9:00–17:00
Ne: 15:00–20:00
🟢 Rezervujte online 24/7
Kamenná prodejna
Po–Pá: 8:00–16:30
So, Ne: zavřeno
Všechny zájezdy můžete rezervovat online