6denní zájezd s dopravou, polopenzí a skipasem v ceně – hotel Garni Maria***
6denní zájezd s dopravou, polopenzí a skipasem v ceně – hotel Garni Maria***
Skvělá lyžovačka pro celou rodinu ve středisku Marilleva/Folgarida! Ubytování v hotelu Garni Maria*** s polopenzí a s možností využití wellness!
- 6denní lyžařský zájezd s ubytováním a skipasem
- 3 noci v hotelu Garni Maria***
- Pokoje pro 2–4 osoby
- Stravování formou polopenze
- 4denní skipas pro oblast Marilleva/Folgarida v ceně
- Vstup do wellness za poplatek (whirlpool a sauna)
- WiFi připojení k dispozici zdarma
- Hotel cca 2,5 km od vleku
- Zastávka skibusu cca 100 m od hotelu
- 62 km sjezdovek a snowpark
- Doprava autobusem z Prahy, Brna a dalších měst
- Nástupní místa a časy odjezdů
Parádní lyžování v oblasti Marilleva/Folgarida
Lyžování v oblasti Marilleva/Folgarida nabízí cca 62 km sjezdovek všech typů obtížnosti. Převažují zde červené sjezdovky, ale nebudou se tu nudit ani děti, ani začátečníci. Rodiče mohou pro své děti využít lyžařských školiček, kde se pod dohledem zkušených instruktorů naučí lyžovat. V oblasti Marilleva naleznete převážně lehké tratě až na pár výjimek. V oblasti Folgarida naleznete naopak i složitější sjezdovky jako je Nera Folgarida. Snowboardisty zcela jistě potěší špičkový snowpark, který se nachází v Marillevě na Malga Panciana. Ve Folgaridě je naopak Family park zaměřený na děti.
Podmínky lyžařského střediska Marilleva/Folgarida
- Povinná helma při lyžování pro děti do 18 let
- V případě nepříznivého počasí nebude skipas proplacen
- Skipasy jsou nepřenosné
- V případě ztráty skipasů všech typů je pro získání náhradního nutné ztrátu nahlásit skipasárně (může vám pomoci delegát/ka), skipasárna ztracený skipas deaktivuje a zablokuje. V každém případě jsou všechny náhradní skipasy vydávány přímo na některém z prodejních míst, výhradně po předložení fotografie uvedené karty zákazníkem, na které musí být uveden identifikační kód karty nebo rezervační kód v případě online nákupu. Poplatek za deaktivaci, zablokování ztraceného skipasu a vydání nové karty je 10 € (nevratné v případě nalezení původního skipasu).
- Foto na skipas není potřeba
- Vratná kauce za skipas je 5 €
- Všichni lyžaři jsou povinni mít zakoupeno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě (když někomu dalšímu způsobíte škodu na zdraví nebo majetku). Podle nového pravidla každý, kdo si zakoupí skipas, v okamžiku nákupu přijme pravidla platná v Itálii. Pokud tedy způsobíte někomu škodu a nebudete pojištění, tak jste osobně zodpovědní za náhradu (proplacení) škody
6denní lyžařský zájezd od Českého kormidla
První den odjíždíme z ČR ve večerních hodinách (přesné časy a místa najdete na konci popisu tohoto zájezdu). Druhý den ráno budeme na místě a půjdeme lyžovat. Odpoledne se ubytujeme a na hotelu dáme večeři. Třetí den snídaně, lyžovačka, na konci dne večeře na hotelu, stejně tak čtvrtý den. Pátý den snídaně, odubytování z hotelu, lyžovačka a navečer odjezd. Šestý den se v noci nebo nad ránem vrátíme do ČR.
Ubytování v hotelu Garni Maria*** s wellness za poplatek
Hotel Garni Maria se nachází cca 500 m od centra Monclassico, 200 m od restaurací a obchodů a cca 2,5 km od lyžařského střediska Marilleva/Folgarida, kam se můžete dopravit místním skibusem. Zastávka skibusu se nachází cca 100 m od hotelu a je zdarma v rámci zakoupeného skipasu. Hotel se skládá z jedné budovy o 4 patrech a má celkem 27 pokojů. Mezi vybavení hotelu patří recepce otevřena od 8.00 hod. do 22.00 hod., výtah, restaurace, bar, společenská místnost s TV, lyžárna a WiFi připojení v celém hotelu zdarma. Odpočinout si můžete v hotelovém wellness, které disponuje saunou, vířivkou, relaxační zónou a čajovým koutkem. Vstup do wellness je zpoplatněn cca 10 €/os (hradí se na místě a cena se dle sezóny může měnit). V hotelu je možné platit kartou Visa, Diners a MasterCard.
Dvoulůžkové pokoje s možností 2 přistýlek
Pokoje jsou vybaveny vlastním sociálním zařízením, fénem, topením, telefonem, SAT/TV, WiFi připojením, trezorem a balkonem. Přistýlky mohou být řešeny formou patrové postele.
Stravování formou polopenze
- Snídaně i večeře jsou podávány v sousedním Hotelu Monclassico
- Snídaně formou bufetu
- Večeře jsou servírované, pevně stanovené menu o 3 chodech, salátový bufet
- Nápoje u večeře nejsou zahrnuty v ceně
- Pobyt začíná večeří a končí snídaní
Ubytování – důležité informace
- Cestovat můžete s platným OP
- Děti musí mít platný OP nebo vlastní cestovní pas
- WiFi připojení – CK neručí za kvalitu připojení WiFi a za případné výpadky
- Check in je možný od 15.00 hod., dřívější ubytování je přímo v režii hotelu, pokud již bude mít pokoje připraveny
- Check out je ráno po snídani do 10.00 hod., do této doby je nutné uvolnit pokoj
- Domácí zvířata nejsou povolena
- Dětská postýlka na vyžádání zdarma dle dostupnosti
- Povinná pobytová taxa cca 2 €/os./noc (od 14 let) – hradí se na místě
- Wellness za poplatek cca 10 €/os. (cena se dle sezóny může měnit) – hradí se na místě
- Adaptéry pro italské zásuvky – naše klasické ploché zástrčky se dvěma kolíky pasují do italských užších nebo kombinovaných zásuvek. Pro použití eurozástrčky budete muset zakoupit speciální adaptér (adattatore per la presa elettrica nebo jen zkráceně adattatore, případně riduzione elettrica). Mají je v každém supermarketu, elektru za ceny cca € 1,50–3,50 (podle typu). Koupíte je i v ČR – například Alza.cz, Euronics apod.
Svozové trasy z ČR
- Všechna nástupní místa po trase do Prahy jsou svozová a může se stát, že v Praze bude nutné přestoupit ze svozového autobusu do základního autobusu, který pojede přímo do lyžařského střediska. V rámci jedné cesty na zájezd je realizován maximálně jeden přestup z jednoho autobusu do druhého
- V případě nesplnění podmínky minimálního počtu 8 osob z daného svozového místa má CK právo na změnu nástupního místa na co nejbližší místo po trase autobusu nebo zajištění náhradní dopravy do základního nástupního místa (autobusová linka, vlak, mikrobus, osobní auto). Tyto svozy jsou ve většině případů uskutečňovány vlakem/autobusem společností Regiojet/Student agency. Náklad na zakoupení jízdenek hradí cestovní kancelář včetně přepravy zavazadel a lyží/snowboardu v maximální výši 500,- Kč/osoba
- Na svozové autobusy nejsou připravovány zasedací pořádky. Ty jsou vytvářeny až do koncových autobusů, které vyjíždějí z Prahy a povezou Vás do cílové destinace v Itálii
Check in/out a převlékání
První den při příjezdu se klienti převlékají přímo u sjezdovky a jdou rovnou lyžovat. Ve většině případů se klienti převlékají do lyžařského oblečení přímo v autobusu nebo na parkovišti, příp. na toaletách. Ubytování v hotelu (check–in) je umožněno standardně nejdříve od 15.00 hodin. Vystěhování z pokojů (check–out) je obvykle do 10.00 hodin. Odjezd do ČR bývá kolem 17–19 hod., přesný čas odjezdu do ČR upřesní delegát na místě.
Místenky do autobusu
Na vlastní žádost si klienti mohou u pracovníka CK zakoupit místenku do autobusu za 300 Kč/osoba. Nelze požadovat konkrétní číslo sedačky. Vzhledem k tomu, že každý autobus má jiný počet sedadel a také jiný zasedací plán, je důležité, aby klient při rezervaci místa upřesnil řadu sedadla a stranu autobusu. Např. sdělit pracovníkovi CK, že se jedná o druhou řadu sedadel, dvousedadlo na straně za řidičem (levá strana) nebo např. první řada, dvousedadlo na pravé straně. Toto kritérium je rozhodující pro pracovníka dopravního oddělení při sestavování zasedacího pořádku a přidělování konkrétních čísel sedadel. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech nemusí být Vašemu požadavku na konkrétní sedadlo vyhověno. V takovém případě Vám budou vráceny peníze za zaplacenou místenku. Zrušením požadavku na místenku do autobusu ze strany CK Vám nevzniká nárok na uplatnění reklamace.
Zavazadla
Každý cestující má právo s sebou zdarma přepravovat 1 kus cestovního zavazadla (sportovní taška nebo kufr) a 1 kus lyžařského vybavení (lyže nebo snowboard). Lyžařské vybavení musí být zabaleno v obalu včetně všech částí. Nepřepravujeme jednotlivé kusy lyží a hůlek zvlášť z důvodu možného poškození. V případě, že si s sebou chcete vzít lyže i snowboard, musíte si zakoupit přepravu dalšího kusu zavazadla. Tento příplatek je možné uhradit předem v CK za 300 Kč (po vytvoření rezervace se spojte emailem s prodejcem, který Vám pošle cestovní smlouvu).
Pozor, může se stát...
- Cestovní kancelář má právo změnit termín zájezdu na nejbližší možný termín, ve kterém bude splněna podmínka naplnění min. počtu 40 osob, či nabídnout změnu lyžařského střediska na stejný termín, kde je podmínka min. 40 osob splněna.
- V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne cestovní kancelář náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
- Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu.
- Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
- V případě uzavření lyžařského střediska kvůli povětrnostním podmínkám (vichřice, laviny apod.) nemají klienti nárok ani na poměrnou část ceny skipasu za dobu sjezdovek mimo provoz.
24. 10. 2023
Zajezd nemá zatím žádné hodnocení
Fakultativní výlety
Štítky: Doprava v ceně, Lyžařský balíček, Se skipasem, Vhodné pro skupiny, Wellness, Zkrácené lyžařské
Ostatní informace
Tento zájezd se řídí ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Tento zájezd je pojištěn pro případ úpadku cestovní kanceláře. Všechny potřebné podklady dle tohoto zákona jsou uvedeny v daných nabídkách, což je popis hotelu, kategorie, cenové podmínky atd. Tyto informace udává pořádající cestovní kancelář. Pořádání zájezdu se řídí podle všeobecných podmínek organizující cestovní kanceláře, které obdržíte od prodejce. Pořadatelem tohoto zájezdu je CK České kormidlo, s.r.o, IČO: 26785871. V souladu se zákonem č.159/1999 Sb. a všeobecnými podmínkami vycházející z tohoto zákona a ze zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku má každá cestovní kancelář možnost v případě nepředvídatelných událostí změnit podmínky pořádání zájezdu.
Zákaznická podpora
Volejte, pokud chcete doplňující informace o nabídkách nebo potřebujete poradit s nákupem. Naše zákaznická podpora se Vám bude ochotně věnovat!
Poptávky na nekonkrétní ubytování zasílejte prosím na e-mail: [email protected]
Call centrum
Po–Čt: 8:00–18:00
Pá: 8:00–17:00
So: 9:00–17:00
Ne: 15:00–20:00
🟢 Rezervujte online 24/7
Kamenná prodejna
Po–Pá: 8:00–16:30
So, Ne: zavřeno
Všechny zájezdy můžete rezervovat online