Smazat cache v CF
skip to Main Content

Práce v Brně

Nabízíme volná místa v rostoucí české cestovní kanceláři s více než 20letou zkušeností. Pošli nám životopis!

Nic pro Tebe? Sdílej a pošli nabídku dál 🙏

Naskoč k nám hned

Zaškolení

Práce v kormidle je specifická, ale postupně Tě všechno naučíme

Zkušenosti

Předáme Ti know-how, díky kterému jsme se dostali na první místa v oboru

Nadstandard

Jsme rostoucí firma v zisku a dokážeme tým ohodnotit nadprůměrnou odměnou

Bonusy

Na této stránce najdeš krásné bonusy, nejsou ale všechny. Povíme si osobně 😉

Benefity

Lidi je chtějí a my jim je dokážeme poskytnout. Ukázat benefity

Aktuálně volná místa

Kvalitních lidí není nikdy dost a my máme v plánu další růst

Ø 35 950 Kč čistého

+ roční bonus až 50 000 Kč

Měsíční mzda po zkušební době 32 620 Kč hrubého + bonusy až 8 500 Kč
Běžná míra získávání bonusů 98 %

Product manager

Tvým hlavním úkolem bude řízení vlastního projektu ve spolupráci s vedením (projektem se rozumí země, nějaký typ zájezdů apod.) a Tvým primárním cílem bude podle období v roce – kontraktování, komunikace se zahraničními partnery (také se s nimi minimálně jednou ruce vídáme), zadávání zájezdů s asistenty do systému, nastavování cen, výběr produktů, dohled nad prodejem apod. Abys mohl/a tuhle činnost zvládat na jedničku, musíš ovládat proces prodeje a znát všechno, co k němu patří a stejně tak musíš ovládat zadávání zájezdů. Tohle všechno Tě naučíme a stejně tak Tě naučíme vše potřebné pro úspěšné vedení projektu. Proto Tě nejdříve naučíme zájezdy prodat (cca měsíc zaškolování), potom Tě naučíme zájezdy vyrábět a teprve potom dostaneš na starost svůj provní projekt. Budeš pracovat v týmu, který obchoduje a tvoří produkt a určitě budeš potřebovat komunikovat v angličtině jak po telefonu, tak osobně. Pokud se Ti zalíbí produktové oddělení, probudí se v Tobě vlohy a potenciál, můžeš časem vystoupat na vedoucího produktového oddělení..

Náplň práce

  • Komunikace se zahraničními partnery
  • Cenotvorba a nastavování produktu s vedením
  • Zadávání zájezdů do systému (výběr fotografií, popisné texty)
  • Rozesílání tzv. rooming listů
  • Komunikace s partnery a delegáty
  • Objednávání skipasů či letenek
  • Různá administrace
  • Operativně výpomoc zákaznické podpoře
  • Nejčastěji 5 víkendových služeb za rok za příplatek

Nabízíme

  • Nástup ihned
  • Zaškolení na veškerou pracovní náplň
  • Zaměstnání v rostoucí cestovní kanceláři
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • Mzdové ohodnocení
    • 32 620 Kč + bonusy
    • Příplatek 3 000 Kč za víkendovou službu
    • Vánoční bonus až 50 000 Kč
  • 20—25 dní dovolené
  • Firemní auto (po 5 letech v kormidle)
  • Zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • Pluxee Flexi karta
  • Příspěvky na vzdělávání
  • Mladý kolektiv, neformální prostředí
  • Vedení s osobním přístupem
  • Kanceláře v Brně na Lesné

Požadujeme

  • Angličtina (alespoň úroveň B2)
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Proaktivní přístup
  • Perfektní psaný projev
  • Smysl pro systémový pořádek
  • Spíš extrovertní osobnost
  • Rychlá obsluha PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, internet)

Ø 31 900 Kč čistého

+ roční bonus až 30 000 Kč

Měsíční mzda po zkušební době 32 620 Kč hrubého + bonusy až 4 200 Kč
Běžná míra získávání bonusů 99 %

Asistent/ka produktového oddělení

Primární náplní Tvého pracovního dne bude tzv. zadávání zájezdů do systému (texty, fotky a ceníky na pozadí, dle podkladů od zahraničních partnerů). Abys mohl/a tuhle činnost zvládat na jedničku, musíš ovládat proces prodeje a znát všechno, co k němu patří. Proto Tě nejdříve naučíme zájezdy prodat (cca měsíc zaškolování) a teprve potom Tě naučíme zájezdy vyrábět. Budeš pracovat v týmu, který obchoduje a tvoří produkt. Pokud se Ti zalíbí produktové oddělení, probudí se v Tobě vlohy a potenciál, můžeš z asistenta poskočit na produktového manažera. Vedle zadávání zájezdů bude Tvým důležitým úkolem odbavování zájezdů (posílání rooming listů, organizační komunikace s klienty apod.) V silných dnech budeš vypomáhat zákaznické podpoře, ale to opravdu spíš operativně, nárazově

Náplň práce

  • Zadávání zájezdů do systému
    • Zadávání dat
    • Psaní textů
    • Výběr fotografií
  • Rozesílání tzv. rooming listů
  • Komunikace s partnery a delegáty
  • Objednávání skipasů či letenek
  • Různá administrace
  • Zákaznická podpora (operativně)
  • Nejčastěji 5 víkendových služeb za rok za příplatek

Nabízíme

  • Nástup ihned
  • Zaškolení na veškerou pracovní náplň
  • Zaměstnání v rostoucí cestovní kanceláři
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • Mzdové ohodnocení
    • 32 620 Kč + bonusy
    • Příplatek 3 000 Kč za víkendovou službu
    • Vánoční bonus až 30 000 Kč
  • 20—25 dní dovolené
  • Firemní auto (po 5 letech v kormidle)
  • Zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • Pluxee Flexi karta
  • Příspěvky na vzdělávání
  • Mladý kolektiv, neformální prostředí
  • Vedení s osobním přístupem
  • Kanceláře v Brně na Lesné

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Perfektní psaný projev (znalost html tagování výhodou)
  • Angličtinu (alespoň úroveň B2)
  • Smysl pro systémový pořádek
  • Rychlá obsluha PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, internet)

Ø 31 900 Kč čistého

+ roční bonus až 30 000 Kč

Měsíční mzda po zkušební době 32 620 Kč hrubého + bonusy až 4 200 Kč
Běžná míra získávání bonusů 99 %

Asistent/ka na divizi poznávacích zájezdů

Primární náplní Tvého pracovního dne bude výpomoc při realizaci poznávacích zájezdů. Ve spolupráci s managerem budeš z kanceláře zajišťovat ubytování pro klienty, nakupovat vstupenky apod. Občas budeš zadávání nové zájezdy do systému (texty, fotky a ceníky na pozadí, dle podkladů od zahraničních partnerů). Abys mohl/a tuhle činnost zvládat na jedničku, musíš ovládat proces prodeje a znát všechno, co k němu patří. Proto Tě nejdříve naučíme zájezdy prodat (cca měsíc zaškolování) a teprve potom Tě naučíme zájezdy vyrábět a postupně Tě naučíme všechno potřebné. Budeš pracovat v malém týmu a pokud nebudeš na “poznávačkách” v plném zátahu, budeš nám operativně vypomáhat na back-office s různou agendou spojenou s chodem kanceláře. Rozhodně můžeš časem vyrůst na pozici manažera poznávacích zájezdů a můžeš tuhle divizi produktově rozvíjet posvém. V silných dnech budeš vypomáhat zákaznické podpoře, ale to opravdu spíš operativně, nárazově

Náplň práce

  • Zadávání zájezdů do systému
    • Zadávání dat
    • Psaní textů
    • Výběr fotografií
  • Odbavení zájezdů klientům a průvodcům
  • Organizační komunikace s průvodci
  • Komunikace se zahraničními partnery
  • Rezervace ubytování, vstupenek apod.
  • Různá administrace
  • Zákaznická podpora (operativně)
  • Nejčastěji 5 víkendových služeb za rok za příplatek

Nabízíme

  • Nástup ihned
  • Zaškolení na veškerou pracovní náplň
  • Zaměstnání v rostoucí cestovní kanceláři
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • Mzdové ohodnocení
    • 32 620 Kč + bonusy
    • Příplatek 3 000 Kč za víkendovou službu
    • Vánoční bonus až 30 000 Kč
  • 20—25 dní dovolené
  • Firemní auto (po 5 letech v kormidle)
  • Zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • Pluxee Flexi karta
  • Příspěvky na vzdělávání
  • Mladý kolektiv, neformální prostředí
  • Vedení s osobním přístupem
  • Kanceláře v Brně na Lesné

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Perfektní psaný projev (znalost html tagování výhodou)
  • Angličtinu (alespoň úroveň B2)
  • Smysl pro systémový pořádek
  • Rychlá obsluha PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, internet)

Benefity

Zaměstnance Českého kormidla umíme odměnit nejen finančně!

Firemní auto

Po 5 letech v kormidle si můžeš požádat o firemní auto i pro osobní účely

Nové

Příspěvek na vzdělávání

Na každý rok dostaneš budget 25 000 Kč (školení a kurzy si navrhneš podle sebe)

Nové

Slevy na dovolenou

Prodáváme dovolenou a bylo by divné, kdybychom pro sebe neměli slevy na zájezdy

Pluxee Flexi karta

Všestranná platební karta v rámci měsíčního bonusu

Teambuildingové akce

Firma dává na stůl velkorysý rozpočet na velké akce s výjezdem

Překvapení

Tu a tam čekejte menší nebo větší příjemné překvapení

a další drobnosti a radosti

Pošli životopis hned

Pokud nás zaujmeš, pozveme Tě do dalšího kola na osobní pohovor

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Časté dotazy

Mrkni na časté dotazy uchazečů, ušetříme čas na pohovoru

Práce probíhá z kanceláře

Běžně není možné pracovat na home office, i když s tímto formátem v případě nouze dělat umíme. Až práci v kormidle poznáš, pochopíš. Děláme tady v týmu, kde se pořád něco děje, neustále je potřeba mezi sebou komunikovat. Chat ani telefon opravdu není nejefektivnější způsob a práci z domu zkrátka neakceptujeme

Snažíme se o maximálně pevnou pracovní dobu

Pokud hledáš “pružnou pracovní dobu” a chceš být pánem svého času, tak se poohlédni jinde, tenhle job není pro Tebe 😃 Obecně se snažíme o maximálně stejný čas, kdy jsme na firmě. Pokud nejedeš ve směnách* na prodeji, tak platí příchod v pracovní dny Po–Pá na 8.00 tak, abychom byli všichni v 8.15 na startovní čáře u compu. Pracovní doba je klasicky 8hodinová, k tomu půlhodina na oběd..

*Směny na prodeji (zákaznická podpora)
Naše otvírací doba, tedy doba, kdy se k nám lidi dovolají, je různě dlouhá podle toho, co je za období v roce. Nejčastěji je to 7.00–18.00 hod. a je potřeba tohle časové okno pokrýt. Plánujeme tedy směny ideálně na několik týdnů dopředu tak, že někdo přijde na 7.00, někdo na 10.00.. plánování probíhá uvnitř týmu

Pracovní víkend za další bonus nebo volno

Víkendová služba (dva zkrácené pracovní dny) je v cestovním ruchu nevyhnutelná součást pracovního nasazení. V letní sezóně najíždí nejvíc lidí na ubytování v sobotu a obecně je důležité držet službu v tomto segmentu 7 dní v týdnu. Proto mezi sebou točíme víkendovou službu (zpravidla jeden člověk na víkend), která na Tebe vyjde zhruba jednou za kvartál. Za víkendovku náleží extra bonus nad rámec mzdy anebo náhradní volno (detailní pravidla si řekneme na pohovoru)

Ne, raději dáváme víc peněz..

Na rovinu, máme tady hodně práce a stravenková agenda s sebou nese další práci na účtárnu. Obecně dáváme zaměstatncům nadstandardní ohodnocení a soustředíme se na výkon tak, abychom ho tady pocítili v peněženkách. Stravenky nemáme

Jednoznačně ano!

Učený z nebe nespadl, cestovní ruch je specifický a my jsme obchodní firma, která si jde za výkonem, který umíme odměnit. Za 12 měsíců se zorientuješ, pochopíš o co tady jde a můžeš začít střílet ostré. Nemusíš se hnát nahoru za každou cenu, ale každý tady má dvěře otevřené a pokud “to” v sobě máš, příležitost dostaneš

Učíme se praxí za běhu

Prvotní zaškolení probíhá hned první dny a týdny. Během zkušební doby Tě naučíme odbavit základní proces – prodej zájezdu. Zní to triviálně, ale jde o soubor specifických činností v rezervačním systému, které se naučit musíš. Během tohoto zaučování se Ti budou věnovat různí lidé z firmy od manažerů po juniory a budeš se zaučovat praxí. Poznáš základní produktové koncepty, průběžně nastuduješ důležité ubytovací kapacity a celkově pronikneš do toho, co, proč a jak tady děláme. Bez znalosti produktu a rezervačního systému nikdy žádný nový produkt nevymyslíš a jen těžko nějaký doporučíš. Během zaškolování se vzájemně poznáme a upřesníme si místo, kde v kormidle začneš

Je nás plný barák..

Sídlíme ve vlastní budově, kde máme dvě patra “open office” a pomalu nám to začíná být malé. V kanclu je nás asi 30 s tím, že jsou tady tři velké celky (produkt, prodej a ostatní). Do cestovky je dobré připočítat bandu asi 30 šoférů našich autobusů a dalších asi 50 delegátů a průvodců, kteří dělají v terénu

Bohužel, my děláme jen naplno 😃

Do kanceláře v kormidle bereme nové lidi pouze na HPP