Jsme česká cestovní kancelář bez zahraničních vlastníků či investorů, ročně odbavíme více než 100 tis. klientů a na trhu působíme více než dvacet let
Nic pro Tebe? Sdílej a pošli nabídku dál 🙏
🦄 Firemní byt | Zajistili jsme nové bydlení pro začínající brňáky za symbolickou cenu
Nabídka práce
Nabízíme volná místa v největší české cestovní kanceláři s více než 20letou zkušeností. Pošli nám životopis!
Nic pro Tebe? Sdílej a pošli nabídku dál 🙏
Naskoč k nám hned
Zaškolení
Práce v kormidle je specifická, ale postupně Tě všechno naučíme
Zkušenosti
Předáme Ti know-how, díky kterému jsme se dostali na první místa v oboru
Nadstandard
Jsme rostoucí firma v zisku a dokážeme tým ohodnotit nadprůměrnou odměnou
Bonusy
Na této stránce najdeš krásné bonusy, nejsou ale všechny. Povíme si osobně 😉
Benefity
Lidi je chtějí a my jim je dokážeme poskytnout. Ukázat benefity
Aktuálně volná místa
Kvalitních lidí není nikdy dost a my máme v plánu další růst
Ø 36 250 Kč čistého
+ roční bonus až 50 000 Kč
Odměna je složená z pevného základu a bonusových složek. Detaily Ti objasníme na pohovoru
Asistent/ka produktového oddělení
Primární náplní Tvého pracovního dne bude tzv. zadávání zájezdů do systému (texty, fotky a ceníky na pozadí, dle podkladů od zahraničních partnerů). Abys mohl/a tuhle činnost zvládat na jedničku, musíš ovládat proces prodeje a znát všechno, co k němu patří. Proto Tě nejdříve naučíme zájezdy prodat (cca měsíc zaškolování) a teprve potom Tě naučíme zájezdy vyrábět. Budeš pracovat v týmu, který obchoduje a tvoří produkt. Pokud se Ti zalíbí produktové oddělení, probudí se v Tobě vlohy a potenciál, můžeš z asistenta vyrůst do obchodnického nebe. Vedle zadávání zájezdů bude Tvým důležitým úkolem odbavování zájezdů (posílání rooming listů, organizační komunikace s klienty apod.) V silných dnech budeš vypomáhat zákaznické podpoře, ale to opravdu spíš operativně, nárazově.
Náplň práce
- Zadávání zájezdů do systému
- Zadávání dat
- Psaní textů
- Výběr fotografií
- Rozesílání tzv. rooming listů
- Komunikace s partnery a delegáty
- Objednávání skipasů či letenek
- Různá administrace
- Zákaznická podpora (operativně)
- 5–10 víkendových služeb za rok (8+5 hodin, extra bonus)
Nabízíme
- Nástup ihned
- Zaškolení na veškerou pracovní náplň
- Zaměstnání v rostoucí cestovní kanceláři
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Mzdové ohodnocení
- 26 500 Kč — 35 500 Kč čistého
- + 3 000 Kč (víkendová služba cca 5x ročně)
- + vánoční bonus až 50 000 Kč
- 20–22 dní dovolené
- Firemní byt pro mimobrněnské
- Zaměstnanecké slevy na dovolenou
- MultiSport karta
- 25 000 Kč ročně na vzdělávání
- Firemní auto po 5 letech
- Mladý kolektiv, neformální prostředí
- Teambuildingové akce
- Vedení s osobním přístupem
- Nové kanceláře v Brně (Lesná)
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Perfektní psaný projev (znalost html tagování výhodou)
- Angličtinu (alespoň úroveň B2)
- Smysl pro systémový pořádek
- Rychlá obsluha PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, internet
Ø 36 250 Kč čistého
+ roční bonus až 50 000 Kč
Odměna je složená z pevného základu a bonusových složek. Detaily Ti objasníme na pohovoru
Zákaznická podpora
Denně k nám volají lidé, kteří chtějí dovolenou, potřebují poradit s rezervací, s platbou apod. a Tvým úkolem bude přímá zákaznická podpora. Komunikace s klienty probíhá po telefonu, emailem a nebo na chatu. Pro tuhle práci potřebujeme další milé a silně empatické členy týmu, kteří nám budou pomáhat udržovat a zvyšovat zákaznickou spokojenost. Nemusíš mít žádné zkušenosti, všechno Tě naučíme. Pro tuhle práci potřebuješ přirozený kultivovaný projev, milé vystupování, schopnost učit se novým věcem a někdy, jak se říká, umět být „splachovací“ ;)
Náplň práce
- Příchozí telefonní hovory
- Komunikace s klienty (telefon, email, chat)
- Příjem a zpracování objednávek
- Zpracování a přijímání cestovních smluv
- Zpracování nabídek na základě poptávek
- Administrativa v rezervačním systému
- Příležitostná komunikace se zahraničními partnery
- 5–10 víkendových služeb za rok (8+5 hodin, extra bonus)
Nabízíme
- Nástup ihned
- Zaškolení na veškerou pracovní náplň
- Zaměstnání v rostoucí cestovní kanceláři
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Mzdové ohodnocení
- 26 500 Kč — 35 500 Kč čistého
- + 3 000 Kč (víkendová služba cca 5x ročně)
- + vánoční bonus až 50 000 Kč
- 20–22 dní dovolené
- Firemní byt pro mimobrněnské
- Zaměstnanecké slevy na dovolenou
- MultiSport karta
- 25 000 Kč ročně na vzdělávání
- Firemní auto po 5 letech
- Mladý kolektiv, neformální prostředí
- Teambuildingové akce
- Vedení s osobním přístupem
- Nové kanceláře v Brně (Lesná)
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Empatie, spolehlivost, zodpovědnost
- Příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti
- Angličtinu (alespoň úroveň B1)
- Kultivovaný mluvený i psaný projev
- Praxe v cestovním ruchu výhodou
- Rychlá obsluha PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, internet)
Ø 1 300 euro čistého
+ provize z výletů*
*Výdělek za výlety byl v sezóně 2023 Ø 500 euro měsíčně
Delegát / delegátka na Turecké riviéře
Aktuálně hledáme delegáty a delegátky pro oblast Turecká riviéra na letní sezónu 2024. Jde o práci v zahraničí, která vyžaduje energickou osobnost, odpovědnost a reprezentativní vystupování s angličtinou
Náplň práce
- Neustálý kontakt s klienty v destinaci
- Plánování a pořádání informačních schůzek na hotelech
- Poskytování informací k ubytovacím službám a blízkému okolí
- Asistence během příletů a odletů na letišti a transferech na hotely
- Řešení požadavků klientů a krizových situací
- Zprostředkování fakultativních výletů
- Průvodcování výletů v češtině (nebo slovenštině)
- Spolupráce se zahraniční partnerskou agenturou
- Pravidelný reporting
Požadujeme
- Minimální věk 21 let
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou (obor cestovní ruch výhodou)
- Výborná znalost angličtiny
- Možnost vycestovat na 3 měsíce (červen až září 2024)
- Živnostenský list pro průvodcovskou činnost
- Trestní bezúhonnost
- Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
- Dobrý zdravotní stav
- Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, rozhodnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu
- Výborné organizační, komunikační schopnosti a proklientský přístup
- Praxe na obdobné pozici výhodou nikoliv podmínkou
Nabízíme
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Doprava do destinace a zpět
- Ubytování a strava v destinaci
- Zaškolení pro danou pozici
- Služební automobil
- Turecká sim karta
- Zázemí partnerské agentury
Ø 1 200 euro čistého
+ provize z výletů
*Výdělek za výlety byl v sezóně 2023 Ø 600 euro měsíčně
Delegát / delegátka v Itálii (Emilia Romagna)
Aktuálně hledáme delegáty a delegátky pro oblast Emilia Romagna na letní sezónu 2024. Jde o práci v zahraničí, která vyžaduje energickou osobnost, odpovědnost a reprezentativní vystupování s angličtinou nebo italštinou
Náplň práce
- Neustálý kontakt s klienty
- Plánování a pořádání info schůzek na ubytovacích kapacitách (hotely, residence, pensiony apod.)
- Poskytování informací k ubytovacím službám i k blízkému okolí
- Řešení požadavků klientů a krizových situací
- Aktualizace prezentačních materiálů (nástěnky apod.)
- Zprostředkování fakultativních výletů
- Komunikace se zahraničními partnery (agentury, hoteliéři apod.)
- Organizace příjezdů a odjezdů klientů (autobusová doprava)
Požadujeme
- Minimální věk 21 let
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou (obor cestovní ruch výhodou)
- Výborná znalost angličtiny, italština výhodou
- Možnost vycestovat na letní sezónu (červen – září)
- Živnostenský list pro průvodcovskou činnost výhodou
- Trestní bezúhonnost
- Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, rozhodnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu
- Výborné organizační, komunikační schopnosti a proklientský přístup
- Nutná praxe na obdobné pozici
- Vlastní automobil
Nabízíme
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Ubytování a strava v destinaci
- Náklady na provoz a amortizace vlastního auta
- Případná doprava do destinace a zpět
- Zaškolení pro danou pozici
- Sim karta nebo příspěvek na telefon
- Zázemí partnerské agentury
Benefity
Zaměstnance Českého kormidla umíme odměnit nejen finančně!
Nové
Nové
Nové
…
a další drobnosti a radosti
Časté dotazy
Mrkni na časté dotazy uchazečů, ušetříme čas na pohovoru
Práce probíhá z kanceláře
Běžně není možné pracovat na home office, i když s tímto formátem v případě nouze dělat umíme. Až práci v kormidle poznáš, pochopíš. Děláme tady v týmu, kde se pořád něco děje, neustále je potřeba mezi sebou komunikovat. Chat ani telefon opravdu není nejefektivnější způsob a práci z domu zkrátka neakceptujeme
Snažíme se o maximálně pevnou pracovní dobu
Pokud hledáš “pružnou pracovní dobu” a chceš být pánem svého času, tak se poohlédni jinde, tenhle job není pro Tebe 😃 Obecně se snažíme o maximálně stejný čas, kdy jsme na firmě. Pokud nejedeš ve směnách* na prodeji, tak platí příchod v pracovní dny Po–Pá na 8.00 tak, abychom byli všichni v 8.15 na startovní čáře u compu. Pracovní doba je klasicky 8hodinová, k tomu půlhodina na oběd..
*Směny na prodeji (zákaznická podpora)
Naše otvírací doba, tedy doba, kdy se k nám lidi dovolají, je různě dlouhá podle toho, co je za období v roce. Nejčastěji je to 7.00–18.00 hod. a je potřeba tohle časové okno pokrýt. Plánujeme tedy směny ideálně na několik týdnů dopředu tak, že někdo přijde na osmičku, někdo na desítku.. plánování probíhá uvnitř týmu
Pracovní víkend za další bonus nebo volno
Víkendová služba (dva zkrácené pracovní dny) je v cestovním ruchu nevyhnutelná součást pracovního nasazení. V letní sezóně najíždí nejvíc lidí na ubytování v sobotu a obecně je důležité držet službu v tomto segmentu 7 dní v týdnu. Proto mezi sebou točíme víkendovou službu (zpravidla jeden člověk na víkend), která na Tebe vyjde zhruba jednou za kvartál. Za víkendovku náleží extra bonus nad rámec mzdy anebo náhradní volno (detailní pravidla si řekneme na pohovoru)
Ne, raději dáváme víc peněz..
Na rovinu, máme tady hodně práce a stravenková agenda s sebou nese další práci na účtárnu. Obecně dáváme zaměstatncům nadstandardní ohodnocení a soustředíme se na výkon tak, abychom ho tady pocítili v peněženkách. Stravenky nemáme
Jednoznačně ano!
Učený z nebe nespadl, cestovní ruch je specifický a my jsme obchodní firma, která si jde za výkonem, který umíme odměnit. Za 12 měsíců se zorientuješ, pochopíš o co tady jde a můžeš začít střílet ostré. Nemusíš se hnát nahoru za každou cenu, ale každý tady má dvěře otevřené a pokud “to” v sobě máš, příležitost dostaneš
Učíme se praxí za běhu
Prvotní zaškolení probíhá hned první dny a týdny. Během zkušební doby Tě naučíme odbavit základní proces – prodej zájezdu. Zní to triviálně, ale jde o soubor specifických činností v rezervačním systému, které se naučit musíš. Během tohoto zaučování se Ti budou věnovat různí lidé z firmy od manažerů po juniory a budeš se zaučovat praxí. Poznáš základní produktové koncepty, průběžně nastuduješ důležité ubytovací kapacity a celkově pronikneš do toho, co, proč a jak tady děláme. Bez znalosti produktu a rezervačního systému nikdy žádný nový produkt nevymyslíš a jen těžko nějaký doporučíš. Během zaškolování se vzájemně poznáme a upřesníme si místo, kde v kormidle začneš
Je nás plný barák..
Sídlíme ve vlastní budově, kde máme dvě patra “open office” a pomalu nám to začíná být malé. V kanclu je nás asi 30 s tím, že jsou tady tři velké celky (produkt, prodej a ostatní). Do cestovky je dobré připočítat bandu asi 30 šoférů našich autobusů a dalších asi 50 delegátů a průvodců, kteří dělají v terénu
Bohužel, my děláme jen naplno 😃
Do kanceláře v kormidle bereme nové lidi pouze na HPP